Arquivos
-
Vol. 27 (2023)
O número 27 de Sarmiento acolle, na súa parte monográfica, unha ampla representación do quefacer científico, académico e profesional da Educación Social no espazo iberoamericano. Os seus textos, habitados pola diversidade inherente ás realidades educativas e sociais nas que se insiren as súas autoras e autores, están alentados por un afán -un ethos en definitiva-, común: dar testemuño dun pasado-presente no que a educación social, implícita ou explicitamente, ten evidenciado o seu firme compromiso coa procura dunha sociedade mais xusta, equitativa e convivencial. Queda reflectido nas historias que se relatan nas páxinas que seguen, afirmando e reivindicando o importante labor da comunidade universitaria e dos colectivos profesionais, así como do seu necesario empoderamento como educadores ou pedagogos sociais.
-
Vol. 26 (2022)
Neste número 26 de Sarmiento presentamos unha miscelánea conformada por traballos de distinta natureza e temática diversa que se constituen como achegas moi interesantes e novidosas, mesmo desde o punto de vista historigráfico como dos discursos .
-
Vol. 25 (2021)
Neste número que celebra os 25 anos de Sarmiento presentamos un achegamento aos aspectos históricos e conceptuais máis relevantes do movemento internacional da Educación Nova; tamén se analizan as súas influencias e o desenvolvemento da investigación educativa, especialmente aquela que ten relación con España, Portugal e Brasil. A parte monográfica do número ten sido coordinada polos profesores Antón Costa Rico (Universidade de Santiago de Compostela) e Luis A. Marques Alves (Universidade do Porto)
-
Vol. 24 (2020)
A parte monográfica deste número de Sarmiento correspondente ao ano 2020, adicado nesta ocasión ao tema "Internacionalismo e pacifismo na Historia da Educación contemporánea", foi coordinado polos profesores Joaquim Pintassilgo (Instituto de Educación da Universidade de Lisboa) e Xosé Manuel Cid Fernández (da Universidade de Vigo).
-
Vol. 23 (2019)
A parte monográfica deste número, dedicada ao tema "Municipios e Educación", foi coordinada polo profesor Justino Magalhães do Instituto da Educação da Universidade de Lisboa.
-
Vol. 22 (2018)
A parte monográfica, dedicada a "Natureza e educación", coordinouna o profesor Eugenio Otero Urtaza.
-
Vol. 21 (2017)
A parte monográfica, dedicada nesta ocasión á "Depuración do maxisterio", foi coordinada polo profesor Narciso de Gabriel Fernández.
-
Vol. 20 (2016)
A parte monográfica do volume é unha homenaxe ao escritor e profesor Agustín Fernández Paz, e ten sido coordinada polos profesores Antón Costa Rico e Miguel Vázquez Freire
-
Vol. 18-19 (2015)
A parte monográfica deste número dobre está dedicada aos 25 anos da creación das novas universidades galegas.
-
Vol. 17 (2013)
Este volume inclúe unha parte monográfica sobre "Feminismo e educación das mulleres".