Vol. 22 (2018)

					Ver Vol. 22 (2018)

 A parte monográfica, dedicada a "Natureza e educación", coordinouna o profesor Eugenio Otero Urtaza.

Publicada: 2019-07-08

Información editorial

Miscelánea

  • «Cada Casa do Neno que se abre, corresponde a unha enfermería que se fecha». Xerar, crear e educar no Portugal do Estado Novo

    António Gomes Ferreira Luís Mota
    133-152
    ##submission.viewAbstract##
  • João de Deus Ramos e o seu proxecto educativo

    Elsa Rodrigues
    153-169
    ##submission.viewAbstract##
  • Attilio Pontanari Maestrini: O precursor da educación física en Compostela no declinar do século XIX

    Xosé Luis Antas Ramos
    171-188
    ##submission.viewAbstract##
  • María Victoria Moreno ou a deconstrución da masculinidade hexemónica desde as marxes Unha aproximación a Leonardo e os fontaneiros e a Anagnórise

    Patricia Carballal Miñán
    189-208
    ##submission.viewAbstract##
  • Gregorio Sanz, o mestre elocuente

    Narciso Antonio De Gabriel Fernández
    207-234
    ##submission.viewAbstract##

Documentos

Libros

Monografía. Natureza e educación

  • Natureza, sentidos e integración: caso do estudo do centro Hellen Keller

    Maria Romeiras Amado
    13-36
    ##submission.viewAbstract##
  • Dous modelos pedagóxicos con e na natureza Os exploradores de España e o frente de Xuventudes

    José Ignacio Cruz Orozco
    37-50
    ##submission.viewAbstract##
  • Escolas de Floresta O modelo de educación ao aire libre en Europa e España

    Ananda Casanova
    51-67
    ##submission.viewAbstract##
  • Nas orixes das escolas ao aire libre: O caso italiano

    Mirella D'Ascenzo
    69-77
    ##submission.viewAbstract##
  • Pedagoxías alternativas na educación infantil Dúas Escolas ao aire libre de Galicia

    María Noelia Díaz Portillo Eugenio Manuel Otero Urtaza
    79-97
    ##submission.viewAbstract##
  • Natureza, aprendizaxe experiencial e actividades cooperativas na educación primaria

    Raquel Cutrín Santos Silvia Basanta Camino Rubén Navarro Patón
    99-116
    ##submission.viewAbstract##
  • A filosofía do Ben Vivir, inspiradora para unha educación na natureza

    Inez Pinheiro Beatriz Fernández Herrero
    117-131
    ##submission.viewAbstract##