Vol. 17 (2013)

					Ver Vol. 17 (2013)

Este volume inclúe unha parte monográfica sobre "Feminismo e educación das mulleres".

Publicada: 2020-09-11

Miscelánea

  • Factores de discriminación de xénero na escola no contexto da globalización Aprender en relación como práctica contra a violencia e os estereotipos

    Ana Sánchez Bello
    83-98
    ##submission.viewAbstract##
  • Oralidade e escrita na cultura popular Os calendarios impresos como mediación e transición cara a cultura escrita e urbana

    Alicia Díaz Balado
    99-111
    ##submission.viewAbstract##
  • Antecedentes da psicoloxía infantil en Galicia A Sección de Pedagoxía e o Laboratorio de Psicotecnia do Seminario de Estudos Galegos

    Xosé Ramón García Soto
    113-144
    ##submission.viewAbstract##
  • De misións coloniais a escolas republicanas Instituciones educativas no norte de México, 1767-1835

    Adelina Arredondo
    145-159
    ##submission.viewAbstract##
  • Do “gobernar es poblar” ao “educar es argentinizar” Emigrantes e educación na Arxentina finisecular

    Xosé Manuel Malheiro Gutiérrez
    161-184
    ##submission.viewAbstract##

Documentos

Libros

Monografía. Feminismo e educación das mulleres

  • A educación das mulleres no século XIX Exclusión, dependencia e autonomía

    Narciso De Gabriel Fernández
    7-36
    ##submission.viewAbstract##
  • Movemento feminista e educación en Galiza: 1970-1990

    Mariam Mariño Costales
    37-54
    ##submission.viewAbstract##
  • Feminismo e xénero na literatura infantil e xuvenil galega Unha análise a partir dos personaxes de mulleres

    Montse Pena Presas
    55-66
    ##submission.viewAbstract##
  • O mito do “éxito” escolar das rapazas

    Ana Iglesias Galdo Pilar Ballarín Domingo
    67-82
    ##submission.viewAbstract##

In memoriam