Do “gobernar es poblar” ao “educar es argentinizar” Emigrantes e educación na Arxentina finisecular
Contido principal do artigo
Vol. 17 (2013), Miscelánea, Páxinas 161-184
Recibido: set. 14, 2018
Aceptado: set. 14, 2018
Publicado: out. 11, 2014
Resumo
A poboación que forma a Arxentina finisecular é un aluvión de culturas, linguas e influencias ideolóxicas que a estrutura política do novo Estado pretende uniformar e consolidar baixo un sentimento identitario que necesariamente debe comezar por formarse na escola. O presente traballo detense na tendencia dos diferentes colectivos inmigrantes para manter e preservar as súas señas de identidade no lugar de destino mediante experiencias educativas propias e nas estratexias do propio Estado por crear instrumentos lexislativos que axuden a construír un sentimiento de pertenza, inherente á formación dun nuevo cidadán no novo tempo político poscolonial. En ambas vertentes dunha mesma realidade, a escola desempeña un papel fundamental.
Palabras clave:
Emigración, inmigración, educación, ideoloxía, lexislación educativa, historia da Educación arxentina, escola, asociacionismo emigrante
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.