Contido principal do artigo

Xosé Manuel Malheiro Gutiérrez
Universidade da Coruña
España
https://orcid.org/0000-0002-5992-9522
Vol. 17 (2013), Miscelánea, Páxinas 161-184
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4094
Recibido: set. 14, 2018 Aceptado: set. 14, 2018 Publicado: out. 11, 2014
##submission.howToCite##

Resumo

A poboación que forma a Arxentina finisecular é un aluvión de culturas, linguas e influencias ideolóxicas que a estrutura política do novo Estado pretende uniformar e consolidar baixo un sentimento identitario que necesariamente debe comezar por formarse na escola. O presente traballo detense na tendencia dos diferentes colectivos inmigrantes para manter e preservar as súas señas de identidade no lugar de destino mediante experiencias educativas propias e nas estratexias do propio Estado por crear instrumentos lexislativos que axuden a construír un sentimiento de pertenza, inherente á formación dun nuevo cidadán no novo tempo político poscolonial. En ambas vertentes dunha mesma realidade, a escola desempeña un papel fundamental.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo