Do “gobernar es poblar” ao “educar es argentinizar” Emigrantes e educación na Arxentina finisecular
Contido principal do artigo
Vol. 17 (2013), Miscelánea, Páxinas 161-184
Recibido: set. 14, 2018
Aceptado: set. 14, 2018
Publicado: out. 11, 2014
Resumo
A poboación que forma a Arxentina finisecular é un aluvión de culturas, linguas e influencias ideolóxicas que a estrutura política do novo Estado pretende uniformar e consolidar baixo un sentimento identitario que necesariamente debe comezar por formarse na escola. O presente traballo detense na tendencia dos diferentes colectivos inmigrantes para manter e preservar as súas señas de identidade no lugar de destino mediante experiencias educativas propias e nas estratexias do propio Estado por crear instrumentos lexislativos que axuden a construír un sentimiento de pertenza, inherente á formación dun nuevo cidadán no novo tempo político poscolonial. En ambas vertentes dunha mesma realidade, a escola desempeña un papel fundamental.
Palabras clave:
emigración, inmigración, educación, ideoloxía, lexislación educativa, Historia de la educación argentina, escuela, asociacionismo emigrante Emigración, inmigración, educación, ideoloxía, lexislación educativa, historia da Educación arxentina, escola, asociacionismo emigrante Emigración, imigração, educação, ideologia, legislação educativa, História da educação argentina, escola, asociacionismo emigrante Emigration, Immigration, Education, Ideology, Education legislation, History of education in Argentina, School, Migrant associations
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.