Contido principal do artigo

Ana Sánchez Bello
Universidade da Coruña
España
https://orcid.org/0000-0002-2856-1040
Vol. 17 (2013), Miscelánea, Páxinas 83-98
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4090
Recibido: set. 14, 2018 Aceptado: set. 14, 2018 Publicado: out. 11, 2014
##submission.howToCite##

Resumo

O fortalecemento do proceso de globalización ten sido posible en confluencia co apoio do sistema educativo cando este asume unha posición na que a hexemonía patriarcal é a norma, e as actitudes e comportamentos considerados como femininos se devalúan. Nesta situación, o profesorado pode encarar as relacións que se desenvolven na aula como unha parte clave dun proceso educativo que fomenta o desenvolvemento das personas cara a autonomía e as prácticas colaboradoras, tanto no eido público como no ámbito privado. Co obxecto de desenvolver unha proposta de aprendizaxe en relación, dende as escolas ponse de relevo a necesidade dunha revisión crítica dos valores e actitudes que, como parte da sociedade, queremos que os centros educativos ensinen: reducir o nivel de violencia e eliminar os estereotipos de xénero. Estas propostas teñen por finalidade promover relacións equitativas entre mulleres e homes nun contexto de globalización.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo