Contido principal do artigo

Ana Iglesias Galdo
Universidade da Coruña
España
https://orcid.org/0000-0001-7297-5614
Pilar Ballarín Domingo
Universidad de Granada
España
https://orcid.org/0000-0003-4449-2599
Vol. 17 (2013), Monografía. Feminismo e educación das mulleres, Páxinas 67-82
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4088
Recibido: set. 14, 2018 Aceptado: set. 14, 2018 Publicado: out. 11, 2014
##submission.howToCite##

Resumo

A aparente igualdade entre rapazas e rapaces nas aulas oculta camiños históricos diferentes, marcados por relacións de xénero desiguais, que persisten nelas de forma sutil. Baixo a sospeita de que tras o discurso do “éxito escolar das rapazas” se alimente a preocupación dos que conciben –moitos máis dos que o nomean– que o mellor servizo das mulleres á sociedade (maternidade, crianza, coidados familiares e traballo doméstico en xeral) se pode ver minado polo seu éxito profesional –cuestión que recobra novo valor cando a crise económica require fortes soportes familiares para xestionar a miseria social–,apelaremos ás contribucións feministas para comprender mellor a que se está a denominar “éxito”, tarefa que entendemos prioritaria para desestabilizar algúns dos supostos que, coma este, están a imposibilitar a educación para a igualdade.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo