Oralidade e escrita na cultura popular Os calendarios impresos como mediación e transición cara a cultura escrita e urbana
Contido principal do artigo
Vol. 17 (2013), Miscelánea, Páxinas 99-111
Recibido: set. 14, 2018
Aceptado: set. 14, 2018
Publicado: out. 11, 2014
Resumo
O avance na consolidación do modelo económico capitalista esixía racionalizar a medida do tempo nos diferentes territorios europeos, tanto para o fomento da productividade económica, como para o ‘disciplinamento’ social. Así, o calendario, que fora unha mediación característica, pero tamén variable, da sociedade tradicional, foise convertendo durante a Modernidade tardía e a Contemporaneidade nunha publicación impresa crecentemente popular, paulatinamente normalizada como xénero impreso. Como obxecto de consumo cultural, o calendario ou almanaque incorporou novidades científicas nas súas páxinas publicitarias, conxuntamente cos contidos máis tradicionais e desenvolveu un rol formativo en contextos informais de educación.
Palabras clave:
calendario, tradición oral, impresos, modernidad, consumo cultural, educación informal calendario, tradición oral, impresos, modernidade, consumo cultural, educación informal calendário, tradição oral, impressos, modernidade, consumo cultural, educação informal calendar, oral tradition, printed materials, modernity, cultural consumption, informal education
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.