Vol. 25 (2021)

					Ver Vol. 25 (2021)

Neste número que celebra os 25 anos de Sarmiento presentamos un achegamento aos aspectos históricos e conceptuais máis relevantes do movemento internacional da Educación Nova; tamén se analizan as súas influencias e o desenvolvemento da investigación educativa, especialmente aquela que ten relación con España, Portugal e Brasil.  A parte monográfica do número ten sido coordinada polos profesores Antón Costa Rico (Universidade de Santiago de Compostela) e Luis A. Marques Alves (Universidade do Porto)

Publicada: 2021-07-19

Información editorial

Monografía

  • Presentación: A Nova Educación (1921-2021) (LIEN) A Ligue Internatinale pour L'Éducation Nouvelle

    Anton Costa Rico Luis Alberto Marques Alves
    9-22
    ##submission.viewAbstract##
  • Fórmula e utopía: o movimento internacional da educación nova

    Diana Gonçalves Vidal Rafaela Silva Rabelo
    23-50
    ##submission.viewAbstract##
  • A LIEN e os educadores españois: unha historia de desencontros e infidelidades

    María del Mar del Pozo Andrés
    51-93
    ##submission.viewAbstract##
  • As influencias (psico)pedagóxicas belgas en Faria de Vasconcelos e a súa repercusión na educación de nenos anormais (escolares)

    Ernesto Candeias Martíns
    95-122
    ##submission.viewAbstract##
  • Ecos, influencias e manifestacións da Escola Nova e Activa en Galicia

    Antón Costa Rico
    123-161
    ##submission.viewAbstract##
  • A Liga Internacional pola Educación Nova e o "movimento de reconstrucción educativa" no Brasil

    Marta María Chagas de Carvalho
    163-184
    ##submission.viewAbstract##
  • Visións antagónicas sobre o ideario da Liga Internacional pola Educación Nova en dous manuais de Historia da Educación publicados no Brasil na década de 1930

    Décio Gatti Júnior
    185-208
    ##submission.viewAbstract##

Miscelánea

  • Sobre a (in)xustiza xuvenil: da súa histórica vocación educativa e a intrusión da lóxica neoliberal

    Ana Iglesias Galdo
    211-229
    ##submission.viewAbstract##
  • Asistencia e educación de desvalidas no século XIX: O Asilo de São João de Lisboa

    Nuno Martíns Ferreira
    231-253
    ##submission.viewAbstract##
  • Augusto Reis Machado: un profesor crítico co ensino da historia en Portugal

    Kadine Teixeira Lucas Daniel Ferraz Chiozzini
    255-273
    ##submission.viewAbstract##
  • Un modelo de movemento asociativo do maxisterio durante a segunda república: A Casa del Maestro de Pontevedra (1934-1936)

    Ángel Serafín Porto Ucha Raquel Vázquez Ramil
    275-307
    ##submission.viewAbstract##

Documentos

Libros