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Emilio Joaquin Veiga Río
Universidade de Santiago de Compostela
España
Biografía
Eduardo Rafael Rodríguez Machado
Universidad de A Coruña
España
Biografía
Santiago Sobrino Josenje
Consellería de Cultura, Educación e O.U
España
Biografía
Vol. Extr., núm. 13 (2017) - XIV CIG-PP, XIV Congreso Psicopedagogía. Área 13: TECNOLOGÍAS Y COMUNICACIÓN EDUCATIVA, Páginas 240-244
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.13.2825
Recibido: jul. 17, 2017 Aceptado: dic. 14, 2017 Publicado: dic. 17, 2017
Cómo citar

Resumen

Partiremos de destacar a influencia das TIC no avance do significado de educar “en” e “para” a diversidade dende as novas propostas que este termo ten acadado nos últimos tempos. Especialmente baixo a perspectiva da educación inclusiva que é fundamental que se vaia  introducindo da maneira máis natural posible nos centros educativos.

Na propia definición de diversidade que se recolle no D. 229/2011, que  regula a atención á diversidade, vemos recollida a necesidade de levar a cabo unha educación inclusiva, que atenda a todos e todas a través de todos os axentes educativos, así como compensadora das diferenzas individuais

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