Contenido principal del artículo

Serxia Lage Arias
Conselleria de Educacion. Xunta de Galicia
España
Biografía
Vol. Extr., núm. 07 (2017) - XIV CIG-PP, XIV Congreso Psicopedagogía. Área 7: FORMACIÓN Y TRANSICIÓN PARA EL MUNDO DEL TRABAJO, Páginas 108-112
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.07.2864
Recibido: jul. 19, 2017 Aceptado: dic. 13, 2017 Publicado: dic. 17, 2017
Cómo citar

Resumen

O fomento da iniciativa emprendedora é prioritaria na educación e formación en Europa nos últimos anos. O emprendemento intégrase no currículo da Formación Profesional (FP) a través da materia “Empresa e Iniciativa Emprendedora” e, nos Centros Integrados de FP, créranse dous órganos: as coordinacións de emprendemento e os viveiros de empresa. Damos conta dos resultados da incipiente acción dos viveiros de empresa dos Centros de  Formación Profesional da cidade da Coruña e das súas perspectivas de futuro. A información foi obtida a través dunha entrevista estructurada aplicada a todas as coordinadoras de emprendemento da Coruña.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Detalles del artículo

Citas

Diz López, M.J. (2013). Los centros integrados de formación profesional de Galicia. Desarrollo normativo e implantación. Innovación educativa, 23, pp. 255-258.

http://www.usc.es/revistas/index.php/ie/article/view/1330/1514

Ferreiro Seoane, F.J. (2013) Los viveros de empresa de Galicia. Una estrategia generadora de riqueza. (Tese de doutoramento) Facultade de Economía e Empresa. Departamento de Economía Aplicada I. Universidade da Coruña. Recuperada de http://hdl.handle.net/2183/11807

Rego, L., Barreira, E., & Mariño, R. (2015). Apertura dos centros de formación profesional á contorna local: percepción dos axentes sociais. Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación, 0(07), 023-027. doi:http://dx.doi.org/10.17979/reipe.2015.0.07.351

Sobrado Fernández, L., Fernández Rey, E. (2010) Competencias emprendedoras y desarrollo del espíritu empresarial en los centros educativos. Educación XXI. 13(1), pp. 15-38. doi: http://dx.doi.org/10.5944/educxx1.13.1.275

Consello Europeo de Lisboa, celebrado o 23 e 24 de marzo de 2000. Conclusións da Presidencia. http://www.europarl.europa.eu/summits/lis1_es.htm

Comisión Europea: Plan de Acción sobre Emprendemento 2020. COM (2012) 795 final

Erasmus+ Programme Guide. Version 2 (2017): 20/01/2017

http://sepie.es/doc/convocatoria/2017/erasmus-plus-programme-guide_env2.pdf

Lei Orgánica 5/2002, das cualificacións e da formación profesional.

Lei Orgánica 1/2006, de Educación.

Decreto 266/2007, dos centros integrados de formación profesional de Galicia.

Decreto 114/2010, de ordenación xeral do sistema educativo de Galicia.

Decreto 77/2011, Regulamento orgánico dos centros integrados de formación profesional de Galicia

Plan de Emprendemento do Sistema Educativo de Galicia-Eduemprende http://www.edu.xunta.es/fp/webfm_send/1930