Servizo de Recursos Psicopedagóxicos: relevancia para o Grao en Pedagoxía (USC)

Autores/as

  • Elena Fernández-Rey
  • Ana I. Couce-Santalla
  • Blanca Garea-Gestal

DOI:

https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.06.342

Palabras clave:

diagnóstico pedagóxico, recursos educativos, educación superior

Resumen

A finalidade principal desta comunicación é presentar a importancia e as funcións que cumpre o Servizo de Recursos Psicopedagóxicos (SRP) pertencente á Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela (USC), para a formación do alumnado do Grao en Pedagoxía. En primeiro lugar, preténdese describir a organización e o funcionamento do SRP, especificando algúns aspectos destacados como poden ser os motivos para a súa creación, os obxectivos específicos, os destinatarios, etc. En segundo lugar, establécese unha relación entre un servizo deste tipo e o desenvolvemento e adquisición das competencias xerais e específicas, así como a súa vinculación coas saídas profesionais que se recollen na memoria do título, entre as que sobresae a formación e o asesoramento pedagóxico en centros escolares, centros de formación do profesorado ou gabinetes psicopedagóxicos. A continuación, expóñense os principais resultados obtidos a través dun cuestionario construído ad hoc para a valoración do SRP. O devandito instrumento administrouse ao alumnado do Grao en Pedagoxía do curso académico 2014-2015. Algunhas das dimensións que se valoran no cuestionario están relacionadas cos motivos para utilizar este servizo, co grao de importancia percibida polo alumnado con vistas á súa formación académica e desenvolvemento profesional ou co seu nivel de satisfacción (respecto a aspectos como a cantidade e variedade de fondos, as condicións de préstamo, as características do espazo físico, etc.). Tamén se recollen algunhas propostas de mellora básicas para este servizo. A partir da valoración, maioritariamente positiva do alumnado, conclúese que un servizo desta índole resulta necesario no Grao en Pedagoxía, entre outras, polas seguintes razóns: a súa complementariedade con outros existentes no contexto universitario, especialmente as bibliotecas; a súa achega ao afondamento de coñecementos e contidos desenvolvidos en diferentes materias do título; a súa utilidade como un recurso documental para a elaboración de actividades, traballos e proxectos relacionados coa titulación.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

##plugins.generic.pfl.publicationFactsTitle##

Metric
##plugins.generic.pfl.thisArticle##
##plugins.generic.pfl.otherArticles##
##plugins.generic.pfl.peerReviewers## 
2.4 promedio

##plugins.generic.pfl.reviewerProfiles##  N/D

##plugins.generic.pfl.authorStatements##

##plugins.generic.pfl.authorStatements##
##plugins.generic.pfl.thisArticle##
##plugins.generic.pfl.otherArticles##
##plugins.generic.pfl.dataAvailability## 
##plugins.generic.pfl.dataAvailability.unsupported##
##plugins.generic.pfl.averagePercentYes##
##plugins.generic.pfl.funders## 
N/D
32% con financiadores
##plugins.generic.pfl.competingInterests## 
N/D
##plugins.generic.pfl.averagePercentYes##
Metric
Para esta revista
##plugins.generic.pfl.otherJournals##
##plugins.generic.pfl.articlesAccepted## 
Artículos aceptados: 45%
33% aceptado
##plugins.generic.pfl.daysToPublication## 
##plugins.generic.pfl.numDaysToPublication##
145

Indexado: {$indexList}

    ##plugins.generic.pfl.indexedList##
##plugins.generic.pfl.editorAndBoard##
##plugins.generic.pfl.profiles##
##plugins.generic.pfl.academicSociety## 
N/D
Editora: 
Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións

Descargas

Publicado

10-11-2015

Cómo citar

Fernández-Rey, E., Couce-Santalla, A. I., & Garea-Gestal, B. (2015). Servizo de Recursos Psicopedagóxicos: relevancia para o Grao en Pedagoxía (USC). Revista De Estudios E Investigación En Psicología Y Educación, (06), 132–135. https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.06.342

Número

Sección

XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 6: FORMACIÓN DE PROFESORES Y AGENTES EDUCATIVOS