Main Article Content

Amparo
Universitat de València
Spain
https://orcid.org/0000-0002-1965-8203
Ricard Ramon
Spain
Maria Vidagañ
Universitat Jaume I
Spain
https://orcid.org/0000-0003-1514-0009
Vol. 2 No. 2 (2024), Editorial, pages 1-4

DOI:

https://doi.org/10.17979/ijaber.2024.2.2.11434
Submitted: 2024-12-02 Published: 2024-12-26
Copyright How to Cite

Abstract

Editorial of the 2024 monographic.

Article Details

References

Bourriaud, N. (2009). Radicante. Adriana Hidalgo editora.

Hernández-Hernández, F. (2019). Presentación: La perspectiva postcualitativa y la posibilidad de pensar en ‘otra’ investigación educativa. Educatio Siglo XXI, 37, 11-20. https://doi.org/10.6018/educatio.386981

Hernández-Hernández, F., y Revelles, B. (2019). La perspectiva post-cualitativa en la investigación educativa: genealogía, movimientos, posibilidades y tensiones. Educatio Siglo XXI, 37, 21-48. https://doi.org/10.6018/educatio.387001

Mesías Lema, J. M. (2019). Educación artística sensible. Cartografía contemporánea para arteducadores. Graó.

Mesías-Lema, J. M; y Eiriz, S. (2022). Happygram: narrativas visuales en la sociedad panóptica. Artnodes, 30, 1-10, https://doi.org/10.7238/artnodes.v0i30.396241

Ramon, R., y Alonso-Sanz, A. (2022). La c/a/r/tografía en el aula como instrumento de desarrollo creativo, visual y de pensamiento complejo a través de las artes. Revista Kepes, 19(25), 531–563. https://doi.org/10.17151/kepes.2022.19.25.18

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.