Contenido principal del artículo

Eduardo Rodríguez-Machado
Profesor Asociado da Universidade da Coruña
España
Biografía
Emilio J. Veiga-Río
Universidade de Santiago de Compostela
España
Biografía
Santiago Sobrino-Josenje
Inspector da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. Xunta de Galicia
Biografía
Vol. Extr., núm. 13 (2017) - XIV CIG-PP, XIV Congreso Psicopedagogía. Área 13: TECNOLOGÍAS Y COMUNICACIÓN EDUCATIVA, Páginas 202-206
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.13.2749
Recibido: jul. 16, 2017 Aceptado: dic. 14, 2017 Publicado: dic. 17, 2017
Cómo citar

Resumen

As Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC) preséntanse como un recurso favorecedor para a mellora dos centros “na” e “para” a convivencia. A través dun curso en rede de formación na que participaron 150 profesores de toda Galicia intentamos mellorar a súa competencia dixital. O obxectivo xeral é proporcionar ao profesorado dos niveis obrigatorios os coñecementos básicos para favorecer a atención á diversidade e facer fronte a unha educación inclusiva de calidade utilizando as TIC. Empregamos a plataforma de teleformación “PLATEGA”, que funciona a través da aplicación web MOODLE

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Detalles del artículo

Citas

Competencias dixitais (Portal Educativo Consellería de Educación. Xunta de Galicia.) Recuperado de http://www.edu.xunta.es/web/node/6961

Platega (Aula Virtual do profesorado de Galicia) Recuperado de https://www.edu.xunta.es/platega2

ORDE de 14 de maio de 2013 de convocatoria,recoñecemento, certificación e rexistro das actividades de formación permanente do profesorado en Galicia (DOG Núm 96 do 22 de maio de 2013).

Decreto 74/2011, de 14 de abril, polo que se regula a formación permanente do profesorado que imparte os ensinos establecidos na Lei orgánica de educación (LOE), en centros educativos sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia.

Rodríguez Machado, E. y Álvarez Fernández, I. (2016) Aplicacións para a atención á diversidade: uso dos dispositivos móbiles nas aulas de PT e AL, Revista Eduga: revista galega do ensino, 71.