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Emilio J. Veiga-Río
Universidade de Santiago de Compostela
España
Biografía
Eduardo Rodríguez-Machado
Universidad Internacional de la Rioja (UNIR)
España
Biografía
Vol. Extr., núm. 02 (2015) - XIII CIG-PP, XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 2: CONFLICTOS Y MEDIACIÓN ESCOLAR, Páginas 065-069
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.02.587
Recibido: may. 20, 2015 Aceptado: ago. 8, 2015 Publicado: oct. 21, 2015
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Resumen

A recente publicación do D. 8/2015 do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar. Así pois queremos destacar unha das ferramentas básicas que debemos desenvolver hoxe en día na maioría de centros educativos. Son os procedementos conciliadores instrumentos que pretenden favorecer a implicación e o compromiso do alumno ou alumna corrixido/a e da súa familia no caso de outras medidas preventivas aplicadas con anterioridade non teña sortido o efecto buscado.

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Citas

- Ararteko. Convivencia y conflictos en los centros educativos. Bilbao. Ararteko 2006.

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