Main Article Content

Eduardo Rodríguez-Machado
Profesor Asociado da Universidade da Coruña
Spain
Biography
Emilio J. Veiga-Río
Universidade de Santiago de Compostela
Spain
Biography
Santiago Sobrino-Josenje
Inspector da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. Xunta de Galicia
Biography
Vol. Extr., núm. 13 (2017) - XIV CIG-PP, XIV Congreso Psicopedagogía. Área 13: TECNOLOGÍAS Y COMUNICACIÓN EDUCATIVA, pages 202-206
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.13.2749
Submitted: Jul 16, 2017 Accepted: Dec 14, 2017 Published: Dec 17, 2017
How to Cite

Abstract

As Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC) preséntanse como un recurso favorecedor para a mellora dos centros “na” e “para” a convivencia. A través dun curso en rede de formación na que participaron 150 profesores de toda Galicia intentamos mellorar a súa competencia dixital. O obxectivo xeral é proporcionar ao profesorado dos niveis obrigatorios os coñecementos básicos para favorecer a atención á diversidade e facer fronte a unha educación inclusiva de calidade utilizando as TIC. Empregamos a plataforma de teleformación “PLATEGA”, que funciona a través da aplicación web MOODLE

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

References

Competencias dixitais (Portal Educativo Consellería de Educación. Xunta de Galicia.) Recuperado de http://www.edu.xunta.es/web/node/6961

Platega (Aula Virtual do profesorado de Galicia) Recuperado de https://www.edu.xunta.es/platega2

ORDE de 14 de maio de 2013 de convocatoria,recoñecemento, certificación e rexistro das actividades de formación permanente do profesorado en Galicia (DOG Núm 96 do 22 de maio de 2013).

Decreto 74/2011, de 14 de abril, polo que se regula a formación permanente do profesorado que imparte os ensinos establecidos na Lei orgánica de educación (LOE), en centros educativos sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia.

Rodríguez Machado, E. y Álvarez Fernández, I. (2016) Aplicacións para a atención á diversidade: uso dos dispositivos móbiles nas aulas de PT e AL, Revista Eduga: revista galega do ensino, 71.