Metodoloxías musicais do século XX: Dalcroze e Kodaly
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.04.2590Keywords:
metodoloxías, Dalcroze e KodályAbstract
A educación musical na etapa de Educación Infantil ocupa un posto crucial, xa que contribúe ao desenvolvemento integral dos educandos. Para que esta sexa efectiva, a metodoloxía empregada ha de ser lúdica, innovadora, dinámica e versátil. Por isto, o obxectivo principal deste traballo é dar a coñecer as metodoloxías musicais do século XX. Neste traballo, enmarcaremos a música no currículo de Educación Infantil; a continuación, veremos aspectos común a todas elas; e finalmente, centrarémonos especificamente nas metodoloxías Dalcroze e Kodaly, posto que cumpren todos os requisitos metodolóxicos anteriormente mencionados.
Downloads
Publication Facts
Reviewer profiles N/A
Author statements
Indexed in
-
—
- Academic society
- N/A
- Publisher
- Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións
References
Arráez, J. D. (2013). Los principales métodos activos de educación musical en primaria. Artseduca, nº5, p. 6-21. Recuperado de https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4339750
Belmonte, J. (2013). La aplicación del método Dalcroze en las enseñanzas elementales del conservatorio profesional de música “Tomás de Torrejón y Velasco” de Albacete. Recuperado el 6 de Julio de 2016, del sitio web de la UNED: http://e-spacio.uned.es/fez/view.php?pid=tesisuned:Educacion-Jgonzalez
Cuevas, S. (2015). La transcendencia de la educacion musical de principios del siglo XX en la enseñanza actual. Magister, volúmen 27, p. 37-43. Recuperado de http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0212679615000043
García, M. T. (2014). La importancia de la música para el desarrollo integral en la etapa de Infantil. Recuperado el 5 de Junio de http://rodin.uca.es/xmlui/bitstream/handle/10498/16696/16696.pdf?sequence=6
Gértrudix, F. (s.f.). Características de la educación musical en Educación Infantil. Recuperado el 1 de Julio de 2016, del sitio web de UCLM: www.sonidosimaginarios.es/docencia/didactica/documentos/tema1
Goulart, D. (2000). Dalcroze, Orff, Suzuki e Kodály Semelhanças, diferenças, especificidades. Recuperado de http://www.dianagoulart.com/Canto_Popular/Educadores.html
Hemsy de Gainza, V. (2003). La educación musical entre dos siglos : del modelo metodológico a los nuevos paradigmas. Recuperado el 5 de Julio de 2016, de http://docplayer.es/10190426-La-educacion-musical-entre-dos-siglos-del-modelo-metodologico-a-los-nuevos-paradigmas-dra-violeta-gainza.html
Hemsy de Gainza, V. (2004). La educación musical en el siglo XX. Revista musical chilena, volúmen 58, nº201, p. 74-81. Recuperado el 5 de Julio de 2016, de http://www.scielo.cl/scielo.php?pid=S0716-27902004020100004&script=sci_arttext&tlng=pt
Jaramillo, M. C. (2004). Métodos históricos o activos en educación musical. Lista Electrónica Europea de Música en la Educación, nº14. Recuperado de http://musica.rediris.es/leeme/revista/jorquera04.pdf
Lacárcel, J. (2003). Psicología de la música y emoción musical. Educatio s. XXI, nº20-21,p. 213-226. Recuperado de http://revistas.um.es/educatio/article/view/138
Lucato, M. (1997). La metodología Kodály aplicada a la escuela primaria. Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, nº1. Recuperado de https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2786659
Maravillas, D. , y Giráldez, A., (Eds). (2007). Aportaciones teóricas y metodológicas a la educación musical. Barcelona
Sánez, D. (2009). Métodos pedagógico – musicales para secundaria. Revista digital para profesionales de la enseñanza, nº3, p. 1-15. Recuperado de https://www.feandalucia.ccoo.es/docu/p5sd5026.pdf
Sarget, M. A. (2003). La música en la Educación Infantil. Estrategias cognitivo- musicales, nº18, p.197. Recuperado de https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=1032322
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The papers published in this journal are licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Authors are the holders of the exploitation rights (copyright) of their work, but grant the right of first publication to the Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación, which may publish in any language and format as well as publish and distribute their whole or partial content by any technologically available means and via data base.
Authors are allowed and encouraged to disseminate the articles accepted for publication on personal or institutional websites, before and after their publication, provided it is clearly stated that the work is in this journal and all bibliographic data are provided along with access to the document, preferably through the DOI (if it is indispensable to use a pdf, the final version formatted by the journal should be used). In the case of articles resulting from funded studies or projects, this will be done within the deadlines and terms established by the supporting organisation(s) of the published research.