O piano matemático
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.06.2123Keywords:
música, matemáticas, educación infantil, interdisciplinariedade, actividades.Abstract
No contexto educativo estase a poñer moita énfase na interdisciplinariedade, na educación emocional, nas actitudes ou na motivación do alumnado. Porén, o noso sistema educativo adoece dunha preocupante falta de formación do profesorado nestes aspectos, nas propostas e materiais didácticos específicos para o ensino e na disposición de interrelacionar as diversas áreas do currículo. Neste traballo lévase a cabo unha proposta interdisciplinar para desenvolver nos escolares de Educación Infantil as capacidades musicais e matemáticas. A interacción de ambas materias axúdalle ao alumnado a acadar unha educación integral e non fragmentada.
Downloads
Publication Facts
Reviewer profiles N/A
Author statements
Indexed in
-
—
- Academic society
- N/A
- Publisher
- Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións
References
Akoschky, J., Alsina, P., Díaz, M. & Giráldez, A. (2008). La música en la escuela infantil (0-6). Barcelona: GRAO.
Barberá Saiz, J. (2012). Sistema de afinación musical de proporciones áureas. Trabajo final de Master. (Máster en Ingeniería Acústica). Valencia, Universidad Politécnica de Valencia.
Casals, A., Carrillo, C. & González-Martín, C. (2014). La música también cuenta: combinando matemáticas y música en el aula. LEEME, 34, 1-17. http://musica.rediris.es/leeme/revista/casalsetal14.pdf
Chao-Fernández, R.; Mato-Vázquez, D. & Chao-Fernández, A. (2015). Actividades interdisciplinares de Matemáticas y Música para Educación Infantil. Vol. Extr., No. 6., 32-36.
DOI: 10.17979/reipe.2015.0.06.123
Conde Caveda, J. L., Martín Moreno, C. & Viciana Garófano, V. (2002). Las canciones motrices II: Metodología para el desarrollo de las habilidades motrices en Educación Infantil y Primaria a través de la música. Barcelona: INDE publicaciones.
Edo, M. (2012). Situaciones interdisciplinarias para el desarrollo del pensamiento matemático en Educación Infantil en la formación de maestros. En M. Marín-Rodríguez; N. Climent-Rodríguez (eds.), Investigación en Educación Matemática. Comunicaciones de los grupos de investigación. XV Simposio de la SEIEM (pp. 427-453). Ciudad Real: SEIEM.
Fernández-Carrión, M. (2011). Música y matemáticas: conexiones curriculares para un mayor éxito educativo. http://recursostic.educacion.es/artes/
Gómez, P. (2012). Matemáticas y música en niños pequeños. RSME (Real Sociedad Matemática Española). Universidad Politécnica de Madrid.
Levitin, D. (2011). Tu cerebro y la música. Barcelona: RBA.
Mankiewicz, R., (2000). Historia de las matemáticas. Barcelona: Paidós.
Pascual Mejía, P. (2006). Didáctica de la Música en educación infantil. Madrid: Pearson Pentice Hall.
Pastor Martín, A. (2008). Matemáticas en la Música. Suma, 59, 17-21.
https://revistasuma.es/IMG/pdf/59/017-021.pdf
Peralta Coronado, J. (2011). Modelos matemáticos del sistema de afinación pitagórico y algunos de sus derivados: propuesta para el aula. Educación Matemática. 23 (3), 67-90.
http://www.scielo.org.mx/pdf/ed/v23n3/v23n3a4.pdf
Tomasini. M.C. (2006). El fundamento matemático de la escala musical y sus raíces pitagóricas. Ciencia y Tecnología, Palermo: Universidad de Palermo, 6, 15-28.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The papers published in this journal are licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Authors are the holders of the exploitation rights (copyright) of their work, but grant the right of first publication to the Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación, which may publish in any language and format as well as publish and distribute their whole or partial content by any technologically available means and via data base.
Authors are allowed and encouraged to disseminate the articles accepted for publication on personal or institutional websites, before and after their publication, provided it is clearly stated that the work is in this journal and all bibliographic data are provided along with access to the document, preferably through the DOI (if it is indispensable to use a pdf, the final version formatted by the journal should be used). In the case of articles resulting from funded studies or projects, this will be done within the deadlines and terms established by the supporting organisation(s) of the published research.