Vol. 25 Núm. 1 (2018)

					Ver Vol. 25 Núm. 1 (2018)

O movemento educativo que relaciona aspectos socias e ambientais para colaborar na formación dunha cidadanía global, ecolóxicamente responsable e socialmente xusta, ven denominándose como Educación Ambiental.
Os novos escenarios internacionais borran do discurso hexemónico a Educación Ambiental como referencia, e buscan e crean alternativas as veces de dudoso avance. O discurso da sostenibilidade tan débil como maleable non lograr destronar ao xa maduro movemento educativo.
A Educación Ambiental existe porque hai colectivos que resisten. Grupos de mestras e mestres nas escolas, profesorado e alumnado nas universidades, responsables políticos e políticas nas administracións locais e nacionais, organizacións sociais nos municipios, organizacións internacionais nos debates... e moitas persoas no día a día que demostran a necesidade dunha educación comprometida coas persoas e co ambiente, lonxe de modelos desenvolvistas que minan as posibilidades dun desenvolvemento humano xusto e equitativo.
Neste número de ambientalMENTE sustentable ofrecemos reflexións, retos e propostas para impulsar políticas públicas de Educación Ambiental, prácticas comprometidas e transformacións desde o local cunha perspectiva global. O Planeta Terra merece, as persoas tamén.

Publicada: 2020-05-10

Número completo

Marco teórico

  • Produción científica brasileira sobre as Políticas Públicas en Educación Ambiental Investigación exploratoria en Scientific Electronic Library Online (SciELO)

    Cibele Vasconcelos Dziekaniak José Vicente de Freitas
    7-40
    ##submission.viewAbstract##
  • A meditación na educación e a ecoloxía profunda

    Júlio Resende Michèle Sato
    41-58
    ##submission.viewAbstract##

Traxectorias e retos

  • Percepción dos estudantes do ensino superior (IPLeiria) en contextos de emerxencia

    Sílvia Monteiro Lizete Heleno Olga Santos Luís Cotrim Augusto Eusébio
    59-76
    ##submission.viewAbstract##

Recursos e instrumentos sociais

  • Análise de factores relevantes para impulsar a participación social nas unidades de conservación da Amazonía brasileña

    Maura Machado Silva
    117-136
    ##submission.viewAbstract##

Banco de boas prácticas

  • A Interpretación do Patrimonio e a comunidade local no novo proxecto museográfico do refuxio antiaéreo da Estación da Garriga

    Enric Costa Argemí
    137-154
    ##submission.viewAbstract##
  • Desafíos de Políticas Públicas Estruturais de Educación Ambiental en Fernando de Noronha-Pe

    Vivian Battaini Marcos Sorrentino
    155-170
    ##submission.viewAbstract##

Documentos

  • Transformando o noso Mundo A Axenda 2030 para o Desenvolvemento Sustentable

    PNUMA ONU
    171-190
    ##submission.viewAbstract##