Memoria social, literatura e historia da educación
Rastros sobre o tempo do Franquismo e a transición
DOI:
https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4036Palabras clave:
memoria, literatura, historia da educación, escola, infanciaResumo
A escrita literaria de Agustín F. Paz reflectiu en distintos momentos variadas escenas da vida escolar en Galicia durante o tempo do Franquismo e da Transición. O presente texto pretende facer “dialogar” as narracións do escritor coas escrituras doutros autores galegos que tamén se achegaron á memoria da escola, compoñendo así un caleidoscopio de miradas que nos traslada algunhas suxerentes imaxes históricas, mais tamén doídas críticas sobre aquela escola.
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.
##submission.downloads##
Publicada
2017-10-09
##submission.howToCite##
Costa Rico, A., & Bolaño Amigo, U. (2017). Memoria social, literatura e historia da educación: Rastros sobre o tempo do Franquismo e a transición. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 20, 17–41. https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4036
Número
Sección
Monografía. Agustín Fernández Paz