Main Article Content

Beatriz López
Asociación DISMACOR
Berta Fraga González
Asociación DISMACOR
Leticia Sambade
Asociación DISMACOR
Vol. Extr., núm. 11 (2017) - XIV CIG-PP, XIV Congreso Psicopedagogía. Área 11: NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES, pages 192-195
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.11.2758
Submitted: Jul 16, 2017 Accepted: Dec 13, 2017 Published: Dec 17, 2017
How to Cite

Abstract

Traballar en contornas naturais é beneficioso para as persoas con TEA, especialmente para propiciar a xeneralización tanto de ambientes, de persoas, de estímulos, de respostas e de habilidades, así como o uso funcional destas. Neste traballo realízase unha avaliación inicial dun suxeito con TEA pasando posteriormente a efectuar unha intervención baseada na modificación das dinámicas familiares fora dos domicilios. Finalmente realízase unha avaliación final na que se constatan os cambios percibidos. Os resultados informan de que este tipo de intervencións provocan grandes avances nos suxeitos proporcionándolles ferramentas útiles e significativas facilmente xeralizables ás dinámicas da vida cotiá.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

References

American Psichiatric Association (2013). Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders. DSMV.

Bellínchón, M. (2010) Investigaciones sobre autismo en español: problemas y perspectivas. Madrid: Paradox.

Bowker, A. et al. (2011). Treatments for Autism: Parental choices and perceptions of change. Journal of Autism and Developmental Disorders, 41, 1373-1382.

Buceta, M.J. (2011). Manual de Atención Temprana. Madrid: Editorial Síntesis S.A.

Frith, U. (2003). Autism: Explaining the Enigma. Oxford: Blackwell Publishing.

López-Gómez, S., Rivas, R. M. e Taboada, E. M. (2011). El papel de la intervención psicoeducativa en la sintomatología del trastorno autista. Apuntes de Psicología, 28, 145-159.

Martos, J. (2005). Intervención educativa en autismo desde una perspectiva psicológica. Revista de Neurología, 40, 177-180.

Sixto, J. e Belinchón, M. (1997). Ineficacia en la Comunicación Referencial de Personas con Autismo y otros Trastornos relacionados: un Estudio Empírico. Anuario de Psicología, 75.

Tirapu-Ustárroz, J., Pérez-Sayes, G., Erekatxo-Bilbao, M. e Pelegrín-Valero, C. (2007). ¿Qué es la Teoría de la Mente? Neurol, 44 (8).