Main Article Content

Maria Dorinda Mato-Vázquez
UNIVERSIDADE DA CORUÑA
Spain
http://orcid.org/0000-0002-8309-2400
Biography
Rocío Chao-Fernández
Universidade da Coruña
Spain
http://orcid.org/0000-0002-6584-0049
Biography
Aurelio Chao-Fernández
Universidade da Coruña
Spain
http://orcid.org/0000-0001-7846-7637
Biography
Vol. Extr., núm. 06 (2017) - XIV CIG-PP, XIV Congreso Psicopedagogía. Área 6: FORMACIÓN DE PROFESORES Y AGENTES EDUCATIVOS, pages 001-005
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.06.2123
Submitted: Jun 17, 2017 Accepted: Dec 12, 2017 Published: Dec 17, 2017
How to Cite

Abstract

No contexto educativo estase a poñer moita énfase na interdisciplinariedade, na educación emocional, nas actitudes ou na motivación do alumnado. Porén, o noso sistema educativo adoece dunha preocupante falta de formación do profesorado nestes aspectos, nas propostas e materiais didácticos específicos para o ensino e na disposición de interrelacionar as diversas áreas do currículo. Neste traballo lévase a cabo unha proposta interdisciplinar para desenvolver nos escolares de Educación Infantil as capacidades musicais e matemáticas. A interacción de ambas materias axúdalle ao alumnado a acadar unha educación integral e non fragmentada.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

References

Akoschky, J., Alsina, P., Díaz, M. & Giráldez, A. (2008). La música en la escuela infantil (0-6). Barcelona: GRAO.

Barberá Saiz, J. (2012). Sistema de afinación musical de proporciones áureas. Trabajo final de Master. (Máster en Ingeniería Acústica). Valencia, Universidad Politécnica de Valencia.

Casals, A., Carrillo, C. & González-Martín, C. (2014). La música también cuenta: combinando matemáticas y música en el aula. LEEME, 34, 1-17. http://musica.rediris.es/leeme/revista/casalsetal14.pdf

Chao-Fernández, R.; Mato-Vázquez, D. & Chao-Fernández, A. (2015). Actividades interdisciplinares de Matemáticas y Música para Educación Infantil. Vol. Extr., No. 6., 32-36.

DOI: 10.17979/reipe.2015.0.06.123

Conde Caveda, J. L., Martín Moreno, C. & Viciana Garófano, V. (2002). Las canciones motrices II: Metodología para el desarrollo de las habilidades motrices en Educación Infantil y Primaria a través de la música. Barcelona: INDE publicaciones.

Edo, M. (2012). Situaciones interdisciplinarias para el desarrollo del pensamiento matemático en Educación Infantil en la formación de maestros. En M. Marín-Rodríguez; N. Climent-Rodríguez (eds.), Investigación en Educación Matemática. Comunicaciones de los grupos de investigación. XV Simposio de la SEIEM (pp. 427-453). Ciudad Real: SEIEM.

Fernández-Carrión, M. (2011). Música y matemáticas: conexiones curriculares para un mayor éxito educativo. http://recursostic.educacion.es/artes/

Gómez, P. (2012). Matemáticas y música en niños pequeños. RSME (Real Sociedad Matemática Española). Universidad Politécnica de Madrid.

Levitin, D. (2011). Tu cerebro y la música. Barcelona: RBA.

Mankiewicz, R., (2000). Historia de las matemáticas. Barcelona: Paidós.

Pascual Mejía, P. (2006). Didáctica de la Música en educación infantil. Madrid: Pearson Pentice Hall.

Pastor Martín, A. (2008). Matemáticas en la Música. Suma, 59, 17-21.

https://revistasuma.es/IMG/pdf/59/017-021.pdf

Peralta Coronado, J. (2011). Modelos matemáticos del sistema de afinación pitagórico y algunos de sus derivados: propuesta para el aula. Educación Matemática. 23 (3), 67-90.

http://www.scielo.org.mx/pdf/ed/v23n3/v23n3a4.pdf

Tomasini. M.C. (2006). El fundamento matemático de la escala musical y sus raíces pitagóricas. Ciencia y Tecnología, Palermo: Universidad de Palermo, 6, 15-28.