Contido principal do artigo

Nuno Martíns Ferreira
Escola Superior de Educación. Instituto Politécnico de Lisboa
Portugal
https://orcid.org/0000-0001-7385-2376
Vol. 24 (2020), Libros, Páxinas 315-318
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2020.24.0.7158
Recibido: nov. 13, 2020 Publicado: dec. 1, 2020
##submission.howToCite##

Resumo

Nuno Martíns Ferreira presenta a recensión do libro titulado A Inovação Pedagógica no Contexto de uma Escola Pública Portuguesa: o Caso do Projeto «Farol», da autoría de Joaquim Pintassilgo e de Alda Enamora de Andrade, que recolle unha experiencia educativa innovadora desenvolvida nunha escola do Agrupamento de Escolas Padre Vítor Melícias, en Torres Vedras, distrito de Lisboa. O Proxecto FAROL (acrónimo de Fazer, Aprender, Refletir, Observar e Libertar), iniciado no ano lectivo de 2015/2016, é o resultado dunha vontade colectiva en torno da idea de escola pública.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo