Main Article Content

Eugenia Díaz-Caneiro
Universidade da Coruña
Spain
Silvia Raña-Pazos
Universidade da Coruña
Spain
Vol. Extr., núm. 01 (2017) - XIV CIG-PP, XIV Congreso de Psicopedagogía. Área 1: APRENDIZAJE, MEMORIA Y MOTIVACIÓN, pages 148-152
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.01.2475
Submitted: Jul 14, 2017 Accepted: Dec 11, 2017 Published: Dec 15, 2017
How to Cite

Abstract

Galicia conta con dúas linguas oficias, galego e castelán, que teñen un léxico propio que as distingue. O noso obxectivo é analizar a aprendizaxe e memoria do alumnado castelán-falante do léxico propio da lingua galega a través de 26 alumnos de cuarto primaria do CEIP Anxo da Garda. Os datos obtidos amosan que o alumnado presenta pouca motivación para a aprendizaxe de vocabulario en galego polo que estimamos que debemos presentárllelo encadrado nun contexto motivador que lles permita atopar palabras que xa coñecían previamente e adquirir os novos termos así como fomentar o seu emprego fóra das aulas.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

References

Alvar, M. (2003). La enseñanza del léxico y el uso del diccionario. Madrid: Arco libros.

Braga, G. e Belver, L. (2014). El análisis de libros de texto: una estrategia metodológica en la formación de los profesionales de la educación. Revista Complutense de Educación, 27, (1), 199-218

López, B.e Álvarez, M. (2014). Léxico dispoñible do galego. Revista verba, Anexo 71.

López, X., Lourenço C., e Moreda M. (2010). Gramática práctica da lingua galega. Comunicación e expresión. A Coruña: Baía.

Mendoza, A. (coord.). (2003). Didáctica de la Lengua y la Literatura. Madrid: Pearson Educación.

Morante, R. (2005). El desarrollo del conocimiento léxico en segundas lenguas. Madrid: Arco libros.

Moreno, J. (2002). Propuestas para la enseñanza del vocabulario en le aula. Revista Textos, 31, 75-86.

Observatorio da lingua galega. (2008). Situación da lingua galega na sociedade. Observación no ámbito da educación. Xunta de Galicia. Secretaría xeral de Política Lingüística.

Tusón, J. (2003). Los prejuicios lingüísticos. Barcelona: Octaedro.