Historia de la Enseñanza de la Historia de la Educación en Brasil: hermenéutica y heurística de una investigación (1930-2000)1*
Contido principal do artigo
Vol. 14 (2010), Miscelánea, Páxinas 67-80
Recibido: set. 19, 2018
Aceptado: set. 19, 2018
Publicado: out. 11, 2010
Resumo
O estudo presenta reflexións teórico-metodolóxicas relativas aos procesos de investigación da historia do ensino da Historia da Educación. No que se refire á cuestión teórica, evidénciase a fertilidade de categorías investigativas, tales como: presenza, identidade de normas e finalidades, perfil docente e discente, perfil programático e materiais pedagóxicos. Respecto a as fontes, a reflexión abarca desde as máis comúns fontes impresas, tales como libros científicos, manuais pedagóxicos, capítulos de libros, artigos científicos, lexislacións sobre o ensino, estruturas curriculares, programas docentes, etc.; pasa tamén polos manuscritos, como actas, diarios de clase, cadernos dos alumnos, e outros.; e termina coas fontes orais, entre as que se achan declaracións de autores de manuais pedagóxicos, de ex-profesores, de exalumnos, etc. Faise referencia tamén ás fontes iconográficas.
Palabras clave:
historia disciplinar, historia da educación, hermenéutica, heurística historia disciplinar, historia de la educación, hermenéutica, heurística história disciplinar, história da educação, hermenêutica, heurística history of school subjects, history of education, hermeneutics
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.