Contido principal do artigo

Décio Gatti Júnior
Universidade Federal de Uberlândia
Brasil
https://orcid.org/0000-0002-5876-6733
Vol. 14 (2010), Miscelánea, Páxinas 67-80
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2010.14.0.4176
Recibido: set. 19, 2018 Aceptado: set. 19, 2018 Publicado: out. 11, 2010
##submission.howToCite##

Resumo

O estudo presenta reflexións teórico-metodolóxicas relativas aos procesos de investigación da historia do ensino da Historia da Educación. No que se refire á cuestión teórica, evidénciase a fertilidade de categorías investigativas, tales como: presenza, identidade de normas e finalidades, perfil docente e discente, perfil programático e materiais pedagóxicos. Respecto a as fontes, a reflexión abarca desde as máis comúns fontes impresas, tales como libros científicos, manuais pedagóxicos, capítulos de libros, artigos científicos, lexislacións sobre o ensino, estruturas curriculares, programas docentes, etc.; pasa tamén polos manuscritos, como actas, diarios de clase, cadernos dos alumnos, e outros.; e termina coas fontes orais, entre as que se achan declaracións de autores de manuais pedagóxicos, de ex-profesores, de exalumnos, etc. Faise referencia tamén ás fontes iconográficas.
 

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo