Historia de la Enseñanza de la Historia de la Educación en Brasil: hermenéutica y heurística de una investigación (1930-2000)1*

Autoras/es

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2010.14.0.4176

Palabras clave:

historia disciplinar, historia da educación, hermenéutica, heurística

Resumo

O estudo presenta reflexións teórico-metodolóxicas relativas aos procesos de investigación da historia do ensino da Historia da Educación. No que se refire á cuestión teórica, evidénciase a fertilidade de categorías investigativas, tales como: presenza, identidade de normas e finalidades, perfil docente e discente, perfil programático e materiais pedagóxicos. Respecto a as fontes, a reflexión abarca desde as máis comúns fontes impresas, tales como libros científicos, manuais pedagóxicos, capítulos de libros, artigos científicos, lexislacións sobre o ensino, estruturas curriculares, programas docentes, etc.; pasa tamén polos manuscritos, como actas, diarios de clase, cadernos dos alumnos, e outros.; e termina coas fontes orais, entre as que se achan declaracións de autores de manuais pedagóxicos, de ex-profesores, de exalumnos, etc. Faise referencia tamén ás fontes iconográficas.  

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

##submission.downloads##

Publicada

2010-10-11

Como citar

Gatti Júnior, D. (2010). Historia de la Enseñanza de la Historia de la Educación en Brasil: hermenéutica y heurística de una investigación (1930-2000)1*. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 14, 67–80. https://doi.org/10.17979/srgphe.2010.14.0.4176

Número

Sección

Miscelánea