Historia de la Enseñanza de la Historia de la Educación en Brasil: hermenéutica y heurística de una investigación (1930-2000)1*
DOI:
https://doi.org/10.17979/srgphe.2010.14.0.4176Palabras clave:
historia disciplinar, historia da educación, hermenéutica, heurísticaResumo
O estudo presenta reflexións teórico-metodolóxicas relativas aos procesos de investigación da historia do ensino da Historia da Educación. No que se refire á cuestión teórica, evidénciase a fertilidade de categorías investigativas, tales como: presenza, identidade de normas e finalidades, perfil docente e discente, perfil programático e materiais pedagóxicos. Respecto a as fontes, a reflexión abarca desde as máis comúns fontes impresas, tales como libros científicos, manuais pedagóxicos, capítulos de libros, artigos científicos, lexislacións sobre o ensino, estruturas curriculares, programas docentes, etc.; pasa tamén polos manuscritos, como actas, diarios de clase, cadernos dos alumnos, e outros.; e termina coas fontes orais, entre as que se achan declaracións de autores de manuais pedagóxicos, de ex-profesores, de exalumnos, etc. Faise referencia tamén ás fontes iconográficas.Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.
##submission.downloads##
Publicada
2010-10-11
Como citar
Gatti Júnior, D. (2010). Historia de la Enseñanza de la Historia de la Educación en Brasil: hermenéutica y heurística de una investigación (1930-2000)1*. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 14, 67–80. https://doi.org/10.17979/srgphe.2010.14.0.4176
Número
Sección
Miscelánea