Historia de la Enseñanza de la Historia de la Educación en Brasil: hermenéutica y heurística de una investigación (1930-2000)1*
Contido principal do artigo
Vol. 14 (2010), Miscelánea, Páxinas 67-80
Recibido: set. 19, 2018
Aceptado: set. 19, 2018
Publicado: out. 11, 2010
Resumo
O estudo presenta reflexións teórico-metodolóxicas relativas aos procesos de investigación da historia do ensino da Historia da Educación. No que se refire á cuestión teórica, evidénciase a fertilidade de categorías investigativas, tales como: presenza, identidade de normas e finalidades, perfil docente e discente, perfil programático e materiais pedagóxicos. Respecto a as fontes, a reflexión abarca desde as máis comúns fontes impresas, tales como libros científicos, manuais pedagóxicos, capítulos de libros, artigos científicos, lexislacións sobre o ensino, estruturas curriculares, programas docentes, etc.; pasa tamén polos manuscritos, como actas, diarios de clase, cadernos dos alumnos, e outros.; e termina coas fontes orais, entre as que se achan declaracións de autores de manuais pedagóxicos, de ex-profesores, de exalumnos, etc. Faise referencia tamén ás fontes iconográficas.
Palabras clave:
historia disciplinar, historia da educación, hermenéutica, heurística
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.