Vol. 01 N.º 05 (2008)

					Ver Vol. 01 N.º 05 (2008)

A educación ambiental nace fortemente vinculada aos sistemas educativos das distintas nacións; os procesos de institucionalización, dinamizados a nivel internacional fundamentalmente pola UNESCO, o fixeron así posible. Mais cada Estado asumiu de forma diferenciada o seu compromiso educativo repecto ás relacións que deben manter as persoas co medio ambiente.

Neste quinto número, a revista AmbientalMente Sustentable presenta reflexións teóricas, experiencias de investigación e de participación, así como estratexias de acción e recursos para seguir traballando dede o ámbito da educación formal.

Publicado: 2013-04-01

Marco teórico

  • Programa 21 e Educación Ambiental: raíces da Axenda 21 Escolar

    José Manuel Gutiérrez Bastida
    7-32
    ##submission.viewAbstract##

Trajetórias e desafios

  • Protecção Ambiental e Práticas Quotidianas Individuais e Colectivas

    Mª José S. M. Moreno Mª Arminda Pedrosa
    33-54
    ##submission.viewAbstract##
  • Educação Ambiental e para o Desenvolvimento Sustentável no marco da Década das Nações Unidas: um caso reorientação curricular ao nível de pós-graduação na Universidade Federal de Tocantins

    Mário Freitas
    55-70
    ##submission.viewAbstract##
  • O Courel. Dende o subdesenvolvemento ata o desenvolvemento insostible

    Manuel Antonio Fernández Domínguez
    71-82
    ##submission.viewAbstract##

Recursos e instrumentos sociais

  • “O mar e a costa, un recurso valioso para todos”. Un programa de educación ambiental para a conservación da nosa beiramar

    Sonia Pazos
    83-90
    ##submission.viewAbstract##
  • As Axendas 21 Escolares en Galicia: procesos incipientes

    Camilo Ojea
    91-108
    ##submission.viewAbstract##

Banco de boas práticas

  • Programas, campañas e métodos: o lince e os escolares

    Silvia Saldaña Arce
    109-126
    ##submission.viewAbstract##

Documentos