Vol. 27 Núm. 1 (2020)

					Ver Vol. 27 Núm. 1 (2020)

En plena pandemia sae á luz este novo número e quisemos ter unha mirada desde a Educación Ambiental á situación actual de crise ecolóxica e sanitaria; esta vez a mirada ven desde o Brasil. Mais non renunciamos a ter unha mirada máis poliédrica e desde certa distancia, polo que queremos pechar o ano adicando un monográfico ao Covid-19 desde a perspectiva da Educación Ambiental e da lusofonía.

Pasado, presente e futuro da Educación Ambiental recolle varias porpostas metodolóxicas para saber de donde vimos e propoñer cara a donde vamos. O segundo artigo é unha historia da Educación Ambiental na Catalunya vista desde dentro, vinculada á xestión, primeiro de Espacios Naturais Protexidos e na última década, desde unha perspectiva máis global, complexa e interrelacionada e, sen perder a mirada estatal e internacional: unha interesante porposta de recollida para ir sumando as historias locais e confeccionar esa historia común. Para o presente e de cara o futuro recollemos dúas aportacións que entenden a Educación Ambiental como un instrumento político para o cambio da sociedade actual, de cara a perspectivas ecosociais: un artigo desde Brasil que é unha guía metodolóxica para favorecer os cambios e un artigo desde un movemento de ciberactivismo español que mostra as inmensas posibilidades que ofrece a web 2.0 para actuar de forma coordinada.

Para rematar, a revista recolle experiencias que mostran que outro mundo é posible, a través da divulgación e a participación social, a través do coñecemento e do compromiso, a través da implicación local para a transformación global.

Publicada: 2020-06-30

Número completo

Marco teórico

  • Voos e desembarques nas xanelas existenciais da Educación Ambiental

    Angelica Cosenza Celso Sanchez Fatima Elizabeti Marcomin Marco Barzano Mauro Guimarães Michèle Sato Philippe Layrargues
    7-19
    ##submission.viewAbstract##
  • Educación ambiental. Trinta anos de evolución, extensión e diversificación en Catalunya

    Teresa Franquesa
    21-78
    ##submission.viewAbstract##

Traxectorias e retos

  • A educación ambiental no Brasil: diferentes perspectivas e boas prácticas

    Simone Portugal Marcos Sorrentino
    79-86
    ##submission.viewAbstract##
  • Concepcións e prácticas do coidado para a mitigación da contaminación do río Ocoa por parte dos habitantes do barrio Ciudad Porfía da cidade de Villavicencio

    Luz Maritza Benítez Oviedo
    87-108
    ##submission.viewAbstract##

Recursos e instrumentos sociais

  • MeteoEscolas, un gran de area máis na Educación Ambiental

    Ana Lage González Natalia Solovieva Soloviev Ángeles Lago Núñez
    109-117
    ##submission.viewAbstract##
  • Alfabetización ambiental: estudo de caso nunha aula de sexto curso do segundo ciclo de educación primaria

    Helena Caçador Isabel Rebelo Olga Santos
    119-129
    ##submission.viewAbstract##

Banco de boas prácticas

  • A muralla moderna de Vigo, Pontevedra, do estudio á Interpretación do Patrimonio

    Matilde González Méndez
    131-145
    ##submission.viewAbstract##
  • #EA26: unha experiencia de ciberactivismo pola Educación Ambiental

    Beatriz M. Guerra David Gutiérrez María José Molina Sonia Calvo
    147-161
    ##submission.viewAbstract##

Documentos