Vol. 01 Núm. 015-016 (2013)

					Ver Vol. 01 Núm. 015-016 (2013)

Que é primeiro, a teoría ou a práctica? Esta pregunta resume un debate eterno sobre as concepcións da ciencia, os métodos, a adquisición de coñecementos e os modelos de aprendizaxe. As teorías persiguen descubrir aqueles rasgos capaces de explicar como se aprende e predecir os efectos das prácticas. As prácticas, moitas veces rutinarias, están determinadas pola tradición, a autoridade e as teorías maioritarias, mais esta práctica irre­flexiva chega a constituirse como a fonte de coñecemento profesional.

Publicada: 2014-10-19

Marco teórico

  • A necesaria alfabetización ambiental do profesorado en formación

    Olaya Álvarez
    7-18
    ##submission.viewAbstract##
  • A ensinanza da nutrición humana na Educación Primaria desde unha perspectiva mediambiental

    Juan Rivadulla López Susana García Barros Cristina Martínez Losada
    19-29
    ##submission.viewAbstract##
  • Educação Ambiental na formação de professores: compromisso político- ideológico, social e pedagógico

    Marilia Andrade Torales Campos
    31-41
    ##submission.viewAbstract##

Traxectorias e retos

  • Educação ambiental e áreas protegidas: as bacias hidrográficas e a gestão participativa de paisagens socioambientais e educadoras

    Yanina Micaela Sammarco Javier Benayas del Álamo Marcos Sorrentino
    43-65
    ##submission.viewAbstract##
  • A profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentro

    Clotilde Escudero Miquel F. Oliver Araceli Serantes
    67-81
    ##submission.viewAbstract##

Recursos e instrumentos sociais

  • Inclusão e Acessibilidade: Contribuição ao Programa Nacional Escolas Sustentáveis

    Jorge Amaro de Souza Borges
    83-92
    ##submission.viewAbstract##

Banco de boas prácticas

  • A avaliación en actividades de educación ambiental baseadas na indagación

    Alicia Fernández Rodríguez
    93-106
    ##submission.viewAbstract##

Documentos

  • Obxectivos do Milenio

    Cumio do Milenio New York, 2000
    107-112
    ##submission.viewAbstract##