A sustentabilidade como modelo de desenvolvemento responsable e competitivo

Autores/as

  • Luis Vladimir Velázquez Álvarez Centro Universitario de Ciencias Económico Administrativas-Universidad de Guadalajara (México)
  • José G. Vargas-Hernández entro Universitario de Ciencias Económico Administrativas-Universidad de Guadalajara (México)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2011.01.011-012.810

Palabras clave:

Competitividade, desenvolvemento, empresa, estratexia e sustentabilidade

Resumo

O obxectivo do presente artigo é analizar mediante o método analítico a estratexia da competitividade en función da estratexia da sustentabilidad para dar a pauta a un modelo de desenvolvemento responsable e competitivo. Tendo como punto de partida a seguinte afirmación: A madurez dunha estratexia sustentable nas empresas afecta positivamente á competitividade. Entre os resultados do presente establécese que a estratexia empresarial actual busca un sistema ecoloxicamente adecuado, economicamente viable e socialmente xusto para chegar ao equilibrio sustentable, impulsado polas institucións e fortalecido das capacidades e recursos cos que conta cada empresa para desenvolver vantaxes que impulsen o desenvolvemento global e logren a maximización de beneficios desde unha prespectiva tanxible e intanxible.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Número

Sección

Traxectorias e retos

Cómo citar

A sustentabilidade como modelo de desenvolvemento responsable e competitivo. (2015). AmbientalMENTEsustentable, 1(011-012), 43-53. https://doi.org/10.17979/ams.2011.01.011-012.810