Contenido principal del artículo

Luis Vladimir Velázquez Álvarez
Centro Universitario de Ciencias Económico Administrativas-Universidad de Guadalajara (México)
José G. Vargas-Hernández
entro Universitario de Ciencias Económico Administrativas-Universidad de Guadalajara (México)
Vol. 01 Núm. 011-012 (2011), Trayectorias y retos, Páginas 43-53
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2011.01.011-012.810
Recibido: jun. 30, 2015
Cómo citar

Resumen

O obxectivo do presente artigo é analizar mediante o método analítico a estratexia da competitividade en función da estratexia da sustentabilidad para dar a pauta a un modelo de desenvolvemento responsable e competitivo. Tendo como punto de partida a seguinte afirmación: A madurez dunha estratexia sustentable nas empresas afecta positivamente á competitividade. Entre os resultados do presente establécese que a estratexia empresarial actual busca un sistema ecoloxicamente adecuado, economicamente viable e socialmente xusto para chegar ao equilibrio sustentable, impulsado polas institucións e fortalecido das capacidades e recursos cos que conta cada empresa para desenvolver vantaxes que impulsen o desenvolvemento global e logren a maximización de beneficios desde unha prespectiva tanxible e intanxible.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Detalles del artículo