Contido principal do artigo

Ana Laranja
Universidade de Porto
Portugal
https://orcid.org/0000-0002-0283-8590
Vol. 26 Núm. 1-2 (2019), Recursos e instrumentos sociais, Páxinas 57-63
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2019.26.1-2.6551
Recibido: maio 22, 2020 Publicado: dec. 22, 2019
##submission.howToCite##

Resumo

A exposición "Mitos, historias e ciencia: difundir para desmitificar" colaborou activamente para a divulgación da ciencia a favor do medio ambiente, promoveu a comunicación científica a través de expresións, mitos e historias que a sociedade utiliza na súa vida diaria promovendo temas relacionados. co Medio Ambiente na comunidade xeral e educativa, dun xeito sinxelo e eficaz. Desde novembro de 2019 ata o 18 de marzo de 2019 tivemos uns 595 visitantes de todas as idades. Ao final de cada visita á exposición, de xeito guiado ou individual, os participantes foron invitados a responder a un cuestionario sobre esta. Non obstante, para este estudo decidimos que só os visitantes a partir dos 15 anos responderon ao cuestionario.
Este proxecto empregou o programa estatístico SPSS - Paquete estatístico para as ciencias sociais. Descubrimos que o 98% dos entrevistados revelou que usar mitos e historias para desvelar a ciencia, xa sexa comida ou para dar a coñecer algunhas das características dalgúns animais, fíxolles sentirse máis próximos e máis coñecedores do que imaxinaban e era un excelente. xeito de aprender ciencias. A exposición contribuíu ao aumento da alfabetización de cada individuo, tamén tivo o papel de amosar que cada un ten que recoñecer o impacto das súas propias decisións e tamén dos que nos gobernan. A alfabetización ambiental é fundamental para estimular este entendemento, promovendo a importancia do papel de cada individuo na comunidade global e que as accións e decisións tomadas localmente por cada un de nós ou pola sociedade poidan ter un impacto local, rexional ou incluso global.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo

Citas

Disinger, J. F. & Roth, C. E. (1992). Environmental literacy. Columbus: ERIC/CSMEE Digest, OH 43212.

Panese, Francesco (2003). “Les régimes muséologiques dans le domaine des sciences”, en M. Pellegrin (org.), Sciences au musée. Sciences nomades, p. 7-28. Genève: Georg Éditeur.