Vol. 26 Núm. 1-2 (2019)

					Ver Vol. 26 Núm. 1-2 (2019)

No ano 2007, celébrase o 1º Congreso Internacional de Educación Ambiental dos Países de Língua Portuguesa e Galiza, en Santiago de Compostela. Aproximadamente 250 participantes, dos oito países de língua portuguesa e Galiza, analizaron o estado da arte da educación ambiental en cada realidade e revelaron o interese de coordinar e sumar esforzos por un desenvolvemento equitativo, xusto e sostible. Desde entón, esta cita repítese con asiduidade: o 2º Congreso foi no Brasil (2013), o 3º en Portugal (2015), o 4º en São Tomé e Príncipe (2017) e o 5º Guiné Bissau (2019). Este número doble da revista recolle algunhas das aportacións deste V Congreso, que congregou ás persoas participantes arredor do tema “Crise ecolóxica e migracións: leturas e respostas da Educación Ambiental”.
Presentamos as comunicacións do eixo 2 –a Educación Ambiental nos equipamentos, conservación e xestión ambiental–, así como a Declaración de Bubaque e as Recomendacións que desde o V Congreso se elevan ás reunións ministeriais da CPLP.
AmbientalMENTE sustentable nace como espazo de difusión do pensamento e das propostas educativo-ambientais do mundo lusófono e galego nas nosas propias linguas. Visibilizar e divulgar as aportacións destes congresos é unha das súas razóns de ser. Unha vez máis agradecemos á organización ternos en conta para a divulgación dos avances na materia e dos acordos subscritos.

Publicada: 2020-05-29

Número completo

Marco teórico

  • Unha lectura prospectiva sobre os Congresos de Educación Ambiental dos Paises Lusófonos e Galicia

    Marcos Sorrentino
    7-14
    ##submission.viewAbstract##
  • Un ollar sobre os percorridos históricos da educación ambiental nunha década de compartir no espacio lusófono e Galicia

    Aidil Borges
    15-22
    ##submission.viewAbstract##
  • Percorrido histórico dos Congresos de Educación Ambiental para os países lusófonos e Galicia

    Carlos Vales Vázquez
    23-33
    ##submission.viewAbstract##

Traxectorias e retos

  • Implantación e consolidación dos equipamentos para a educación ambiental Reflexións sobre estratexias a definir e concretar

    Margarida Correia Marques Marcos Sorrentino Araceli Serantes-Pazos
    35-44
    ##submission.viewAbstract##
  • Expansión urbana nas zonas húmidas de Bissau Estudo de caso da bolanha de Bissaque-Djolo

    Habdel Karim Abibe Tavares
    45-55
    ##submission.viewAbstract##

Recursos e instrumentos sociais

  • Diseminación da ciencia A contribución da exposición "Mitos, contos e ciencia: divulgar para desmitificar" no incremento da alfabetización ambiental

    Ana Laranja
    57-63
    ##submission.viewAbstract##
  • Lixo mariño Os sospeitosos habituais na costa de Vila do Conde

    Ana Laranja Marta Correia Sílvia Morim
    65-69
    ##submission.viewAbstract##
  • Xestión participativa dos Recursos Naturais no Arquipélago dos Bijagós

    João Paulo Madeira
    71-78
    ##submission.viewAbstract##

Banco de boas prácticas

  • Autorización previa e ecoconciencia de clasificación do Parque Nacional das Lagos de Cufada

    Moizés A. Sanca
    79-86
    ##submission.viewAbstract##
  • Ollar para o lado Colaboración do Inmetro coas escolas para a Axenda 2030 da ONU

    Luiz Roberto Mayr Claudia de Oliveira Faria Salema
    87-100
    ##submission.viewAbstract##

Documentos