El aprendizaje-servicio en perspetiva. John Dewey como referente histórico

John Dewey como referente histórico

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2015.18-19.0.4048

Palabras clave:

aprendizaje en servicio, pedagogía, educación cívica, John Dewey

Resumen

A metodoloxía do service-learning é relativamente nova como tal, xa que o seu nacemento data de principios do século XX, aínda que non recibiu o seu nome definitivo ata tempos relativamente recentes. O pioneiro para a maioría de autores é o coñecido filósofo e pedagogo John Dewey, a que nos referiremos nun apartado específico, dada a súa contribución á filosofía conformadora desta metodoloxía. Interesaranos examinar a medida en que a súa obra pedagóxica aparece reflectida no que na actualidade chaman, e chamamos, aprendizaxe-servizo.
O auténtico pulo desta metodoloxía prodúcese no último terzo do século XX, con especial relevancia nos Estados Unidos. A Europa non chegará ata os anos noventa da pasada centuria, e pode dicirse que a súa andaina en España apenas é perceptible ata a inauguración do novo século XXI.

Descargas

Los datos de descarga aún no están disponibles.

Publicado

2015-10-11

Número

Sección

Miscelánea

Cómo citar

El aprendizaje-servicio en perspetiva. John Dewey como referente histórico: John Dewey como referente histórico. (2015). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 18, 145-161. https://doi.org/10.17979/srgphe.2015.18-19.0.4048

Artículos similares

1-10 de 277

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.