Vol. 25 Núm. 2 (2018)

					Ver Vol. 25 Núm. 2 (2018)

O movemento educativo que relaciona aspectos socias e ambientais para colaborar na formación dunha cidadanía global, ecolóxicamente responsable e socialmente xusta, ven denominándose como Educación Ambiental.
Os novos escenarios internacionais borran do discurso hexemónico a Educación Ambiental como referencia, e buscan e crean alternativas as veces de dudoso avance. O discurso da sostenibilidade tan débil como maleable non lograr destronar ao xa maduro movemento educativo.
A Educación Ambiental existe porque hai colectivos que resisten. Grupos de mestras e mestres nas escolas, profesorado e alumnado nas universidades, políticos e políticas nas administracións locais e nacionais, organizacións sociais nos municipios, organizacións internacionais nos debates... e moitas persoas no día a día que demostran a necesidadee dunha educación comprometida coas persoas e co ambiente, lonxe de modelos desenvolvistas que minan as posibilidades dun desenvolvemento humano xusto e equitativo.
Neste número de ambientalMENTE sustentable ofrecemos reflexións, retos e propostas para impulsar políticas públicas de Educación Ambiental, prácticas comprometidas e transformacións desde o local cunha perspectiva global. O Planete Terra merece, as persoas tamén.

Publicada: 2020-05-10

Número completo

Marco teórico

  • Ciencia Pos Normal e a xestión de áreas protexidas Aproximacións iniciais con Unidades de Conservación

    Rodrigo Machado Marcos Sorrentino
    7-23
    ##submission.viewAbstract##

Traxectorias e retos

  • Feminicidio ambiental: unha lectura educativa, ecofeminista e ecosocial

    Araceli Serantes-Pazos
    25-43
    ##submission.viewAbstract##
  • O ecofeminismo na educación ambiental en España

    Soledad Gil Portela Paloma Blanco Anaya
    45-55
    ##submission.viewAbstract##

Recursos e instrumentos sociais

  • Educación para os recursos hídricos

    Jaqueline Guimaraes Mendes Reis Friede Katia Eliane Santos Avelar Maria Geralda de Miranda
    57-74
    ##submission.viewAbstract##

Banco de boas prácticas

  • Concepcións e hábitos sobre a reciclaxe dos futuros mestres de Educación Primaria

    Juan Carlos Rivadulla López
    75-89
    ##submission.viewAbstract##

Documentos

  • A estratexia MAB da UNESCO e a súa Rede Mundial de Reservas da Biosfera para 2015-2025

    Programa MAB UNESCO
    91-103
    ##submission.viewAbstract##