Vol. 02 Núm. 06 (2008)

					Ver Vol. 02 Núm. 06 (2008)

Este novo número é un monográfico sobre os usos de muitos dos espazos forestais que teñen un necesario uso social, científico e educativo: os parques periurbanos, xardíns botánicos e áreas forestais. Estes lugares están a funcionar, non só como pulmóns verdes e para o lecer, si non tamén como lugares para construir ciencia e cidadanía democrática, espazos vivos para a divulgación científica, a investigación e a sensibilización. A maior parte dos artigos corresponden ás ponencias presentadas no Seminario Internacional "Usos sociais e parques forestais, xardíns botánicos e outras áreas forestais", organizado polo CEIDA durante o mes de abril de 2008.

Publicada: 2013-04-02

Marco teórico

  • Educação Ambiental em Jardins Botânicos. Um caso brasileiro

    Maryane V. Saísse María Manuela Rueda
    7-19
    ##submission.viewAbstract##
  • A xestión forestal próxima á natureza como método de xestión sustentable

    Pedro Antonio Tíscar Oliver
    21-38
    ##submission.viewAbstract##

Traxectorias e retos

  • A experiencia educativa do Xardín Botánico de Córdoba

    Bárbara Martínez Escrich
    39-56
    ##submission.viewAbstract##
  • O Xardín Botánico de Caracas

    Francisco Delascio Chitty
    58-65
    ##submission.viewAbstract##
  • Unha nova cultura forestal para a sociedade galega: o proxecto do Parque Forestal de Liáns

    Carlos Vales
    67-93
    ##submission.viewAbstract##

Recursos e instrumentos sociais

  • As bolboretas e o seu papel na educación ambiental. Xardíns de bolboretas

    Fernando Carceller
    95-115
    ##submission.viewAbstract##
  • O Parque de Collserola, unha ferramenta de xestión e educación ambiental

    Montse Ventura i Cabús Roser Armendares i Calvet
    117-135
    ##submission.viewAbstract##
  • A Interpretación do Patrimonio nos xardíns históricos con uso recreativo

    Juan Manuel Salas Rojas
    137-145
    ##submission.viewAbstract##
  • Educação Agro-ambiental: A floresta como tema de trabalho

    M. Canceição Colaço Mariana Carvalho
    147-158
    ##submission.viewAbstract##

Banco de boas prácticas

  • Participación ambiental a partir de afeccións: o caso do CEA Polvoranca

    Pepe Astasio Pablo Llobera
    159-169
    ##submission.viewAbstract##
  • O Viveiro Educador como espaço para a Educação Ambiental

    Gustavo Nogueira Lemos Renata Rozando Maranhão
    171-188
    ##submission.viewAbstract##

Documentos