O Parque de Collserola, unha ferramenta de xestión e educación ambiental

Autoras/es

  • Montse Ventura i Cabús Servizo de Uso Público,Difusión e Educación Ambiental-Consorcio del Parc de Collserola (Cataluña-España)
  • Roser Armendares i Calvet Servizo de Uso Público,Difusión e Educación Ambiental-Consorcio del Parc de Collserola (Cataluña-España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2008.02.06.768

Palabras clave:

Educación ambiental, diversidade biolóxica, voluntariado, sistemas naturais, xestión ambiental, conectividade, participación cidadá, sensibilización

Resumo

Vinte anos despois da aprobación do Plano Especial de Ordenación e Protección da Serra de Collserola, continúan vixentes os obxectivos establecidos referentes ao mantemento da estabilidade dos sistemas naturais, a preservación da diversidade biolóxica e paisaxística, a conservación do patrimonio cultural e a posibilidade de ofrecer novas oportunidades para o ocio e a aprendizaxe. Neste contexto, concebir a educación ambiental como parte integrante da planificación e da xestión do Parque, resultou ser unha estratexia fundamental para establecer canles de complicidade cos usuarios na preservación dun espazo protexido enclavado na zona cunha maior densidade de poboación de toda a conca mediterránea.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

##submission.downloads##

Como citar

Ventura i Cabús, M., & Armendares i Calvet, R. (2013). O Parque de Collserola, unha ferramenta de xestión e educación ambiental. AmbientalMENTEsustentable, 02(06), 117–135. https://doi.org/10.17979/ams.2008.02.06.768

Número

Sección

Recursos e instrumentos sociais