Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium Finisterrae

Autoras/es

  • Begoña Rivera Estévez UDC

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2014.02.018.794

Palabras clave:

Medio ambiente, museos, visita guiada, Aquarium Finisterrae, participación

Resumo

O Aquarium Finisterrae é un claro exemplo do que se coñece hoxe en día como “novo museo”. A súa interatividade e as súas múltiples actividades, permiten o acceso á toda a cidadanía, co fin de promover a participación e un pensamento crítico fronte ás accións das persoas có medio. Unha das actividades máis demandadas do Aquarium son as visitas guiadas. A partir da análise en primeira persoa e as informacións rescatadas das entrevistas a profesores, a profesionais e a visitantes, darei a coñecer a importancia que ten este museo, así como as vistas guiadas ao mesmo para o público visitante.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Citas

Armesto, F.; Martínez, C. E García, S. 2005. Museos como respuesta a las necesidades de formación de la ciudadanía. Revista Electrónica Alambique, nº 43, pp. 1-5.

Comisión Temática De Educación Ambiental, 1999. Libro Blanco de la Educación Ambiental en España. Madrid: Ministerio de Medio Ambiente.

Meira, P.A.; Iglesias, L.; Pardellas, M.; Gutiérrez, X.. Serantes, A.; Soto, S.; Estévez, N. 2010. O Proxecto Fénix. Proceso Diagnóstico e Actualización da Estratexia Galega de Educación Ambiental. Documento de Síntese. Santiago: Xunta de Galicia.

Novo, M. 2009. La educación ambiental: una genuina educación para el desarrollo sostenible, Revista de Educación, número extraordinario, pp. 195-217.

Pastor Homs, Mª I. 2004,Pedagogía museística. Nuevas perspectivas y tendencias actuales. Barcelona: Ariel.

Wagensberg , J. 2013. A favor del conocimiento científico. Revista Electrónica Alambique, nº 18, pp. 1-8.

##submission.downloads##

Publicada

2014-12-15

Como citar

Rivera Estévez, B. (2014). Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium Finisterrae. AmbientalMENTEsustentable, 02(018), 65–74. https://doi.org/10.17979/ams.2014.02.018.794

Número

Sección

Recursos e instrumentos sociais