Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium Finisterrae
DOI:
https://doi.org/10.17979/ams.2014.02.018.794Palabras clave:
Medio ambiente, museos, visita guiada, Aquarium Finisterrae, participaciónResumo
O Aquarium Finisterrae é un claro exemplo do que se coñece hoxe en día como “novo museo”. A súa interatividade e as súas múltiples actividades, permiten o acceso á toda a cidadanía, co fin de promover a participación e un pensamento crítico fronte ás accións das persoas có medio. Unha das actividades máis demandadas do Aquarium son as visitas guiadas. A partir da análise en primeira persoa e as informacións rescatadas das entrevistas a profesores, a profesionais e a visitantes, darei a coñecer a importancia que ten este museo, así como as vistas guiadas ao mesmo para o público visitante.
Descargas
Citas
Armesto, F.; Martínez, C. E García, S. 2005. Museos como respuesta a las necesidades de formación de la ciudadanía. Revista Electrónica Alambique, nº 43, pp. 1-5.
Comisión Temática De Educación Ambiental, 1999. Libro Blanco de la Educación Ambiental en España. Madrid: Ministerio de Medio Ambiente.
Meira, P.A.; Iglesias, L.; Pardellas, M.; Gutiérrez, X.. Serantes, A.; Soto, S.; Estévez, N. 2010. O Proxecto Fénix. Proceso Diagnóstico e Actualización da Estratexia Galega de Educación Ambiental. Documento de Síntese. Santiago: Xunta de Galicia.
Novo, M. 2009. La educación ambiental: una genuina educación para el desarrollo sostenible, Revista de Educación, número extraordinario, pp. 195-217.
Pastor Homs, Mª I. 2004,Pedagogía museística. Nuevas perspectivas y tendencias actuales. Barcelona: Ariel.
Wagensberg , J. 2013. A favor del conocimiento científico. Revista Electrónica Alambique, nº 18, pp. 1-8.
##submission.downloads##
Publicada
Como citar
Número
Sección
Licencia
Os traballos publicados nesta revista están baixo unha licenza Creative Commons Recoñecemento-CompartirIgual 4.0 Internacional.
Permitese e anímase aos autores a difundir os artigos aceptados para a súa publicación nos sitios web persoais ou institucionais, antes e despois da súa publicación, sempre que se indique claramente que o traballo pertence a esta revista e se proporcionen os datos bibliográficos completos xunto co acceso ao documento.