Contido principal do artigo

Begoña Rivera Estévez
UDC
España
Vol. 02 Núm. 018 (2014), Recursos e instrumentos sociais, Páxinas 65-74
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2014.02.018.794
Recibido: xuño 30, 2015 Publicado: dec. 15, 2014
##submission.howToCite##

Resumo

O Aquarium Finisterrae é un claro exemplo do que se coñece hoxe en día como “novo museo”. A súa interatividade e as súas múltiples actividades, permiten o acceso á toda a cidadanía, co fin de promover a participación e un pensamento crítico fronte ás accións das persoas có medio. Unha das actividades máis demandadas do Aquarium son as visitas guiadas. A partir da análise en primeira persoa e as informacións rescatadas das entrevistas a profesores, a profesionais e a visitantes, darei a coñecer a importancia que ten este museo, así como as vistas guiadas ao mesmo para o público visitante.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo

Citas

Armesto, F.; Martínez, C. E García, S. 2005. Museos como respuesta a las necesidades de formación de la ciudadanía. Revista Electrónica Alambique, nº 43, pp. 1-5.

Comisión Temática De Educación Ambiental, 1999. Libro Blanco de la Educación Ambiental en España. Madrid: Ministerio de Medio Ambiente.

Meira, P.A.; Iglesias, L.; Pardellas, M.; Gutiérrez, X.. Serantes, A.; Soto, S.; Estévez, N. 2010. O Proxecto Fénix. Proceso Diagnóstico e Actualización da Estratexia Galega de Educación Ambiental. Documento de Síntese. Santiago: Xunta de Galicia.

Novo, M. 2009. La educación ambiental: una genuina educación para el desarrollo sostenible, Revista de Educación, número extraordinario, pp. 195-217.

Pastor Homs, Mª I. 2004,Pedagogía museística. Nuevas perspectivas y tendencias actuales. Barcelona: Ariel.

Wagensberg , J. 2013. A favor del conocimiento científico. Revista Electrónica Alambique, nº 18, pp. 1-8.