Educación Ambiental no precurso da sustentabilidade (un exemplo de caso 2013-2014)
DOI:
https://doi.org/10.17979/ams.2014.01.017.1571Palabras clave:
Espécies autóctones, espécies alóctones, Educação AmbientalResumo
A Educación Ambiental debe ser, sobre todo, un acto político dirixido á transformación social. O seu foco debería buscar unha perspectiva de acción holística que relaciona o home, a natureza e o universo, tendo como referencia que os recursos naturais están esgotados e que o principal responsable da súa degradación é o ser humano.
Descargas
##submission.downloads##
Publicada
##submission.howToCite##
Número
Sección
Licencia
Os traballos publicados nesta revista están baixo unha licenza Creative Commons Recoñecemento-CompartirIgual 4.0 Internacional.
Permitese e anímase aos autores a difundir os artigos aceptados para a súa publicación nos sitios web persoais ou institucionais, antes e despois da súa publicación, sempre que se indique claramente que o traballo pertence a esta revista e se proporcionen os datos bibliográficos completos xunto co acceso ao documento.