Educación Ambiental no precurso da sustentabilidade (un exemplo de caso 2013-2014)

Autoras/es

  • Lucília Guedes FAPAS

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2014.01.017.1571

Palabras clave:

Espécies autóctones, espécies alóctones, Educação Ambiental

Resumo

A Educación Ambiental debe ser, sobre todo, un acto político dirixido á transformación social. O seu foco debería buscar unha perspectiva de acción holística que relaciona o home, a natureza e o universo, tendo como referencia que os recursos naturais están esgotados e que o principal responsable da súa degradación é o ser humano.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

##submission.downloads##

Publicada

2014-06-15

##submission.howToCite##

Guedes, L. (2014). Educación Ambiental no precurso da sustentabilidade (un exemplo de caso 2013-2014). AmbientalMENTEsustentable, 01(017), 73–80. https://doi.org/10.17979/ams.2014.01.017.1571

Número

Sección

Banco de boas prácticas