DEPAEPE, Marc; Frank SIMON; VAN GORP, Angelo.(2022): Ovide Decroly (1871-1932): Une Approche Atypique? Vol. 4. Ontário: Theory and History of Education International Research Group. http://hdl.handle.net/1854/LU-

Autoras/es

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2023.27.0.10151

Palabras clave:

Ovide Jean Decroly, desmitificación, pedagoxía, Educación Nova, internacionalización

Resumo

Este novo libro de Marc Depaepe, Frank Simon e Angelo Van Gorp é a culminación de máis de vinte anos de investigación sobre a vida e o traballo psicopedagóxico do médico belga e innovador educativo - en casa e internacionalmente - Jean-Ovide Roldecy. O libro reflicte a experiencia académica e metodolóxica dos autores, mentres reexaminan as ideas existentes sobre a biografía e o legado de Decroly á luz da nova información disruptiva de 'desmitificación'.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

##submission.downloads##

Publicada

2023-12-08

##submission.howToCite##

De Oliveira Silva, R. S. (2023). DEPAEPE, Marc; Frank SIMON; VAN GORP, Angelo.(2022): Ovide Decroly (1871-1932): Une Approche Atypique? Vol. 4. Ontário: Theory and History of Education International Research Group. http://hdl.handle.net/1854/LU-. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 27, 405–415. https://doi.org/10.17979/srgphe.2023.27.0.10151

Número

Sección

Libros