Ir ao contido principal
Ir ao menú de navegación principal
Ir ao pé de páxina do sitio
Open Menu
Último número
Números anteriores
Acerca de...
Acerca do Xornal
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidade
Contacto
Procurar
Rexistro
Iniciar sesión
Inicio
/
Arquivos
/
Vol. 18 (2012)
Vol. 18 (2012)
DOI:
https://doi.org/10.17979/rlex.2012.18.0
Publicada:
2018-12-04
Artigos
A elaboración de dicionarios especializados para o traductor: Teoría e práctica
Pedro A. Fuertes-Olivera
7-23
PDF (Español)
Enfoque pedagóxico na proposta dun dicionario electrónico de comercio internacional español-inglés
Begoña Inmaculada García Llamas
25-38
PDF (Español)
Análise do tratamento lexicográfico dos táxones zoológicos nos dicionários gerais de referência das línguas portuguesa e espanhola
Carlos Garrido
39-76
PDF (Español)
A recepción do léxico científico na lexicografía académica: as voces derivadas en -itis
Carolina Juliá Luna
77-102
PDF (Español)
Xentilicios e pseudoxentilicios
Marcial Morera
103-140
PDF (Español)
Proposta para un vocabulario de especialidade en bioloxía reproductiva das plantas
Elena Raimúndez-Urrutia
141-157
PDF (Español)
A interdicción sobre a esquerda en español: o seu reflexo nos dicionarios
David Isaac Río Entonado
159-170
PDF (Español)
Ilustraciones de la técnica en la lexicografía española
Francesc Rodríguez Ortíz
171-187
PDF (Español)
De como incorporar os contornos na definición lexicográfica de verbos e adjetivos en español
Susana Serra Sepúlveda
187-203
PDF (Español)
Cando con andar non se anda: o verbo andar na fraseoloxía do español clásico. Unha aportación á lexicografía histórica
Ana Serradilla Castaño
205-220
PDF (Español)
A delimitación das relacións léxicas no marco do dicionario
Carmen Varo Varo
221-232
PDF (Español)
Recensións
Bridget Franco et al. (coords.) Cineglos, College of the Holy Cross. Web.
Gonzalo Águila Escobar
235-240
PDF (Español)
Bridget Franco et al. (coords.) Cineglos, College of the Holy Cross. Web.
Alicia Roffé Gómez
241-243
PDF (Español)
Idioma
English
Español
Galego
Información
Para os lectores/as
Para os autores/as
Para os bibliotecarios/as