Cambio y continuidad en la nueva Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación || Change and continuity in the new Journal of Studies and Research in Psychology and Education

Autores

  • Alfonso Barca Universidade da Coruña

DOI:

https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.1.15

Resumo

Editorial del primer número de la nueva etapa de la Revista.

Downloads

Não há dados estatísticos.

##plugins.generic.pfl.publicationFactsTitle##

Metric
##plugins.generic.pfl.thisArticle##
##plugins.generic.pfl.otherArticles##
##plugins.generic.pfl.peerReviewers## 
##plugins.generic.pfl.numPeerReviewers##
##plugins.generic.pfl.averagePeerReviewers##

##plugins.generic.pfl.reviewerProfiles##  Indisp.

##plugins.generic.pfl.authorStatements##

##plugins.generic.pfl.authorStatements##
##plugins.generic.pfl.thisArticle##
##plugins.generic.pfl.otherArticles##
##plugins.generic.pfl.dataAvailability## 
##plugins.generic.pfl.dataAvailability.unsupported##
##plugins.generic.pfl.averagePercentYes##
##plugins.generic.pfl.funders## 
Indisp.
##plugins.generic.pfl.numHaveFunders##
##plugins.generic.pfl.competingInterests## 
Indisp.
##plugins.generic.pfl.averagePercentYes##
Metric
##plugins.generic.pfl.forThisJournal##
##plugins.generic.pfl.otherJournals##
##plugins.generic.pfl.articlesAccepted## 
##plugins.generic.pfl.numArticlesAccepted##
##plugins.generic.pfl.numArticlesAcceptedShort##
##plugins.generic.pfl.daysToPublication## 
##plugins.generic.pfl.numDaysToPublication##
145

##plugins.generic.pfl.indexedIn##

    ##plugins.generic.pfl.indexedList##
##plugins.generic.pfl.editorAndBoard##
##plugins.generic.pfl.profiles##
##plugins.generic.pfl.academicSociety## 
Indisp.
##plugins.generic.pfl.publisher## 
Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións

Publicado

01-07-2014

Como Citar

Barca, A. (2014). Cambio y continuidad en la nueva Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación || Change and continuity in the new Journal of Studies and Research in Psychology and Education. Revista De Estudios E Investigación En Psicología Y Educación, 1(1), 1–2. https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.1.15

Edição

Secção

Artigos