Contenido principal del artículo

Gerardo Pedrós Pérez
Departamento de Física Aplicada -Universidade de Córdoba (España)
Pilar Martínez Jiménez
Departamento de Física Aplicada -Universidade de Córdoba (España)
Vol. 01 Núm. 07 (2009), Recursos e instrumentos sociales, Páginas 127-143
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2009.01.07.854
Recibido: jun. 30, 2015
Cómo citar

Resumen

Preséntase como estratexia para reducir as emisións de gases de efecto invernadoiro o fomento dunha publicidade responsable fronte ao cambio climático. Recóllense as posibles conexións entre a educación ambiental e a publicidade e as estratexias que deben seguirse na aula. Faise unha análise da denominada publicidade ecolóxica. Propóñense códigos de boas prácticas na publicidade de automóbiles e transporte aéreo en relación co cambio climático e o aforro enerxético. Formúlase a creación dun observatorio da publicidade e o cambio climático

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Detalles del artículo