Vol. 01 Núm. 03 (2007)

					Ver Vol. 01 Núm. 03 (2007)

Ante a problemática ambiental, os modelos inxustos de desenvolvemento e as prácticas insostibles de xestión do medio, a educación ambiental preséntase como un necesario instrumento de intervención social, que axuda a definir novos actores e de "resignificar" o mundo. Unha vez máis, este novo número pretende divulgar os esforzos de investigación, análise e reflexións que se están a facer no ámbito educativo, tendo como escenario o mundo lusófono e Galicia, máis coa necesaria perspectiva de recibir aportacións desde outras realidades.

Publicada: 2015-07-01

Marco teórico

  • A complexidade ambiental

    Enrique Leff
    7-17
    ##submission.viewAbstract##
  • Biografía e Identidade: Aportes para uma Análise Narrativa

    Isabel Cristina Moura Carvalho
    19-31
    ##submission.viewAbstract##

Traxectorias e retos

  • A Educación Ambiental como investigación educativa

    José Antonio Caride Gómez
    33-55
    ##submission.viewAbstract##
  • Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados

    Araceli Serantes Pazos Carlos Vales Vázquez
    57-67
    ##submission.viewAbstract##

Recursos e instrumentos sociais

  • Comunicación. A chave do éxito dunha área protexida

    Victor A. Fratto
    69-75
    ##submission.viewAbstract##
  • A visión psicodélica dos equipamentos para a educación ambiental

    Clotilde Escudero Bocos
    77-87
    ##submission.viewAbstract##
  • Un centro de documentación ambiental ao servizo da educación ambiental e da conservación do medio ambiente

    Natalia Neira García Ana Belén Pardo Cereijo Verónica Pajón Jacobe
    89-97
    ##submission.viewAbstract##

Banco de boas prácticas

  • Estimación da pegada ecolóxica en dous Centros da Universidade de Sanntiago de Compostela, e posibles implicacións educativas

    Ramón López Rodríguez Noelia López Álvarez
    99-117
    ##submission.viewAbstract##
  • O Proxecto de educación ambiental “Climántica ”

    Franciso Sóñora Luna
    119-140
    ##submission.viewAbstract##