Contido principal do artigo

Carlos Manique da Silva
Unidade de Investigación e Desenvolvimento en Educación e Formación do Instituto de Educación da Universidade de Lisboa
Portugal
https://orcid.org/0000-0003-4210-0723
Vol. 27 (2023), Libros, Páxinas 372-378
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2023.27.0.10145
Recibido: dec. 8, 2023 Publicado: dec. 8, 2023
##submission.howToCite##

Resumo

Nunha perspetiva historia-antropolóxica-pedagóxica-institucional, o autor de Na rota da educação: epistemologia, teoria, história aclaranos un conxunto de conceptos internos ao campo da educación. O seu intento é o de saber de que forma conceptos sociopedagóxicos e histórico-antropolóxicos foron sendo incorporados no campo conceptual da educación. A obra foxe dunha orientación metodolóxica común, ou sexa, de “manual-modelo”. Por exemplo, o autor non fundamenta a narrativa na cronoloxía de feitos ou na mención particular a correntes pedagóxicas. En síntese, aquilo que Justino Magalhães procura é dar unha visión panorámica da educación e das ciencias da educación, seguindo un conxunto de tópicos e de subtópicos – remitindo para múltiples “entradas” – que poñen en evidencia o suxeito contemporáneo escolarizado. Estamos perante unha investigación densa e profunda do punto de vista teórico (de lectura absolutamente obrigatoria).

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo