A Intercultura como patrimonio e como práctica O CEINCE, unha construcción intercultural
Contido principal do artigo
Vol. 20 (2016), Miscelánea, Páxinas 163-177
Recibido: set. 14, 2018
Aceptado: set. 14, 2018
Publicado: out. 11, 2016
Resumo
O presente traballo examina a intercultura baixo dous puntos de vista, como resultado ou efecto da influencia do patrimonio na educación da cidadanía e como construción que opera na sociabilidade dos suxeitos. A primeira perspectiva ilústrase mediante a análise do contexto intercultural no que se inscribe o CEINCE, configurado polos bens culturais que son resultado do cruzamento de culturas ao longo de moitos anos. A segunda examínase a través da análise das prácticas interactivas que se materializan nas accións, textos e redes que definen a acción da institución. O estudo péchase cunha proposta hermenéutica pluritópica que permita interpretar as tramas de alteridade como formas de construción da intercultura.
Palabras clave:
Intercultura, educación patrimonial, prácticas interculturales, CEINCE, identidad, diversidad, hermenéutica pluritópica
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.