Contido principal do artigo

Agustín Escolano Benito
Universidad de Valladolid, CEINCE
España
Vol. 20 (2016), Miscelánea, Páxinas 163-177
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4053
Recibido: set. 14, 2018 Aceptado: set. 14, 2018 Publicado: out. 11, 2016
##submission.howToCite##

Resumo

O presente traballo examina a intercultura baixo dous puntos de vista, como resultado ou efecto da influencia do patrimonio na educación da cidadanía e como construción que opera na sociabilidade dos suxeitos. A primeira perspectiva ilústrase mediante a análise do contexto intercultural no que se inscribe o CEINCE, configurado polos bens culturais que son resultado do cruzamento de culturas ao longo de moitos anos. A segunda examínase a través da análise das prácticas interactivas que se materializan nas accións, textos e redes que definen a acción da institución. O estudo péchase cunha proposta hermenéutica pluritópica que permita interpretar as tramas de alteridade como formas de construción da intercultura.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo