A Intercultura como patrimonio e como práctica O CEINCE, unha construcción intercultural
Contido principal do artigo
Vol. 20 (2016), Miscelánea, Páxinas 163-177
Recibido: set. 14, 2018
Aceptado: set. 14, 2018
Publicado: out. 11, 2016
Resumo
O presente traballo examina a intercultura baixo dous puntos de vista, como resultado ou efecto da influencia do patrimonio na educación da cidadanía e como construción que opera na sociabilidade dos suxeitos. A primeira perspectiva ilústrase mediante a análise do contexto intercultural no que se inscribe o CEINCE, configurado polos bens culturais que son resultado do cruzamento de culturas ao longo de moitos anos. A segunda examínase a través da análise das prácticas interactivas que se materializan nas accións, textos e redes que definen a acción da institución. O estudo péchase cunha proposta hermenéutica pluritópica que permita interpretar as tramas de alteridade como formas de construción da intercultura.
Palabras clave:
Intercultura, educación patrimonial, prácticas interculturales, CEINCE, identidad, diversidad, hermenéutica pluritópica Intercultura, educación patrimonial, prácticas interculturales, CEINCE, identidad, diversidad, hermenéutica pluritópica intercutura, educação patrimonial, práticas interculturales, CEINCE, identidade, diversidade, hermenéutica pluritópica Interculture, heritage education, intercultural practices, CEINCE, identity diversity, multi-faceted hermeneutics
Descargas
Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.