As “escolas novas” e os seus problemas

Autoras/es

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11750

Palabras clave:

Ernesto Codignola, Aldo Visalberghi, escolas novas, renovación pedagóxica, biblioteca de pedagoxía

Resumo

A tradución á lingua galega elaborada por parte de Antón Costa Rico desde o orixinal italiano do texto As “escolas novas” e os seus problemas -redactado por Ernesto Codignola en primeira edición de 1946, enriquecido no 1962 por parte do pedagogo Aldo Visalbergui e reeditado novamente no 1970- no marco da Colección Biblioteca de Pedagoxía de Kalandraka, trae á actualidade unha lectura que, ademais de configurar un fundamental recurso pedagóxico de grande interese para todas aquelas persoas con inquedanzas vinculadas coa renovación pedagóxica, contribúe a construír pontes entre o movemento das escolas novas de inicios do século XX e as preocupacións máis recentes no ámbito do pensamento pedagóxico.

Descargas

Citas

Codignola, Ernesto, e Aldo Visalberghi. As “escolas novas” e os seus problemas. Tradución de Antón Costa Rico. Kalandraka, 2023.

Costa Rico, Antón . Historia da educación e da cultura en Galicia. Xerais, 2004

Dewey, John . Experiencia e educación. Tradución de Manuel F. Vieites. Kalandraka, 2020.

Luzuriaga, L. Historia de la educación y de la pedagogía. Losada, 1980

##submission.downloads##

Publicada

2025-03-17

Como citar

Bolaño Amigo, U. (2025). As “escolas novas” e os seus problemas. Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 28(1), 304–308. https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11750

Número

Sección

Libros