Contido principal do artigo

Eloísa Tréllez Solís
Asociación Cultural Pirámide (Perú)
Vol. 02 Núm. 08 (2009), Traxectorias e retos, Páxinas 121-131
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2009.02.08.840
Recibido: xuño 30, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

A pedagoxía ambiental como concepto pode levarnos a multitude de aproximacións. As súas expresións son tan numerosas como o foron as experiencias educativas ambientais levadas a cabo nos trinta e catro anos transcorridos desde a moi coñecida reunión mundial en Belgrado de 1975. Tres décadas de diversidade de enfoques, accións e metodoloxías aplicadas que no caso de América Latina foron singularmente creativas e conformaron unha fermosa e vibrante danza que presento en sete pasos que forman parte dunha xenial coreografía, suma de ritmos e cadencias, dos nosos tempos educativos.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo