Vol. 02 No. 018 (2014)

					View Vol. 02 No. 018 (2014)

Un dos retos ambientais da sociedade actual é a conservación do noso Patrimonio, entendindo na súa acepción máis ampla: patrimonio natural e cultural, material e inmaterial, tanxible e intanxible. Os modelos de desenvolvemento da maior parte dos países poñen en risco moitas das veces ese Patrimonio común, base das distintas culturas e de moitos dos ecosistemas dos que depende a vida no Planeta Terra.

A Educación Ambiental como disciplina ten tamén como reto abordar desde a educación e a comunicación o problema da conservación do Patrimonio. Neste caso os instrumentos cos que conta son de tipo didáctico e comunicativo, baseados na participación e no compromiso, máis tamén na reflexión crítica e na acción directa.

Neste número da revista ambientalMENTE sustentable recóllense aportacións de distintas autoras e autores, centradas en temas diversos, que van da análise da comunicación sobre o cambio climático, até a comunicación de patrimonio tanxible e intanxible desde os Museos até as crenzas dos grupos sociais e como estas determinan as súas prácticas en contextos concretos, neste caso na Amazonía. ë interesante comprobar os puntos de encontro e sinarxias entre a “nova museoloxía” e a educación ambiental, na súa visión de empoderar á cidadanía na conservación dos valores patrimoniais.

Este número recolle traballos cun marcado carácter práctico, baseado na investigación sobre casos reais, cuxas aportacións, debates e conclusións, consideramos, son un bo punto de partida para seguir avanzando, tanto na disciplina como no reto da conservación do noso Patrimonio.

Published: 2015-03-03

Full Issue

  • Issue presentation

    5
    View Abstract

Theoretical frameworks

  • Visual cultures of climate change in the Spanish press: the case of the ABC

    Maria Pilar Punter Chiva
    7-21
    View Abstract

Trajectories and challenges

  • The transmission of Archaeological Heritage through Interpretation. A case study focusing on the Open Archaeological Museum of Carnota (A Coruña, Galicia)

    Patricia Trasmonte Martínez Iria Caamaño Franco M. Elvira Lezcano González
    23-47
    View Abstract

Resources and social tools

  • Environmental Education in Amazonia: social representacións ace practices

    Francisca Marli Rodrigues de Andrade
    49-64
    View Abstract
  • Education for sistainability in museum today. The guide tours in Aquarium Finisterrae

    Begoña Rivera Estévez
    65-74
    View Abstract

Bank of best practices

  • The role of the museum as an educational partner and transmitter of environmental values

    Margarida Filipe Ramos
    75-85
    View Abstract

Documents

  • Universía Río Charter 2014

    III Encontro Internacional de Rectores
    87-93
    View Abstract