Contido principal do artigo

M. Mar Rodríguez Romero
Universidade da Coruña (Galiza-España)
Araceli Serantes Pazos
Vol. 01 Núm. 09-010 (2010), Marco teórico, Páxinas 53-79
DOI: https://doi.org/10.17979/ams.2010.01.09-010.824
Recibido: xuño 30, 2015
##submission.howToCite##

Resumo

O artigo explora o vínculo entre educación ambiental e cambio educativo desde a perspectiva da comunidade discursiva da política cultural. Esta línea discursiva constrúese a partir de accións promovidas polos novos movementos sociais, como o movemento ecoloxista e o movemento de movementos: o antiglobalización. A aparición destes supón un cambio cultural que se define como a volta del individuo á política ou a configuración da “política da vida”, porque as súas iniciativas supoñen a transformación do suxeito e as súas relacións socioculturais cara á politización da vida cotiá e do espazo privado. Esta viraxe pode ser vista como unha oportunidade para construir novas formas de facer política desde a non-política. Desde esta perspectiva se presentan unha serie de experiencias que ensaian novos espazos de emancipación no terreo ambiental e cultural máis xeral, nos que as intervencións desde a educación ambiental poden ofrecernos leccións a aplicar para o cambio educativo. A educación ambiental ten o reto de contribuir ao cambio educativo transformando os estilos de vida, pero que, do mesmo xeito que os movementos, debe vincular a revolución persoal co cambio das condicións políticas, sociais, culturais e económicas.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo